Tegoroczna kampania „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” adresowana jest do rolników oraz członków ich rodzin, ale także do wszystkich osób narażonych na utratę zdrowia i życia w związku z wykonywaniem pracy rolniczej.
Hasło kampanii – „Rutyna na wsi rani i zabija” ma przypominać o tym, że niedostateczna koncentracja uwagi podczas pracy ze zwierzętami, wykonywanie czynności rutynowo, „na pamięć” oraz przekonanie, że nic się nie stanie, bo przecież znamy swoje zwierzęta i zajmujemy się nimi codziennie – niejednokrotnie prowadzi do tragedii.
Zobacz również
W działaniach medialnych wykorzystywane będą spoty – trzy radiowe oraz telewizyjny, za którego kreację i realizację w bieżącym roku odpowiadała agencja reklamowa Eskadra.
Spoty reklamowe są emitowane m.in. w: TVP1, TVP Info, TVP Regionalna oraz na antenach Polskiego Radia PR1, RMF FM, Radia ZET, RMF MAXXX, ZET Barometr. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media Solutions. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie.
– W naszym spocie pokazujemy, że rolnicy podczas codziennych czynności w pracy ze zwierzętami, zapominają o bezpieczeństwie. Chcemy poprzez naszą kreację oddziaływać na wyobraźnię, aby zapobiegać przed tysiącami wypadków, jakie mają miejsce każdego roku w polskich gospodarstwach rolnych – tłumaczy Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny w Eskadra.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing