Zdjęcie royalty free z Fotolia
Według analizy wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, agencji mediowych oraz agencji evetowych, przeprowadzonej na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przez firmę IDEA! Management Consulting we współpracy z Towers Watson Data Services przeciętne wynagrodzenie (mediana) zasadnicze brutto (bez premii ) na dzień 01.04.2014 na stanowisku Account Managera wynosiło 7000 zł, copywritera 7131 zł, New Business Directora 15 500 zł. Pełne badanie dostępne jest na stronie: link
Zobacz również
Publikacja przygotowana przez SKM SAR wzbudziła bardzo wiele emocji i zapoczątkowała wiele dyskusji. W związku tym Online Marketing Polska i NowyMarketing postanowiły umożliwić wszystkim zainteresowanym wypowiedzenie się w tym temacie w ankiecie. Czy jej wyniki będą diametralnie inne od tych, które przedstawił SAR?
Wypełnienie poniższej ANONIMOWEJ ankiety zajmie Wam dosłownie minutę. Jej wyniki zostaną opublikowane w sierpniowym wydaniu Magazynu Online Marketing Polska nr 17. Na początku września podzielimy się nimi także na łamach NowegoMarketingu i o-m.pl. Na odpowiedzi czekamy tylko do 3 sierpnia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach