TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rzeczywiste wynagrodzenia w branży marketingowej 2014 – ankieta Online Marketing Polska i NowegoMarketingu

Rzeczywiste  wynagrodzenia w branży marketingowej 2014 – ankieta Online Marketing Polska i NowegoMarketingu
Jakie są rzeczywiste zarobki w branży marketingowej? W związku z emocjami i burzliwymi dyskusjami, jakie wzbudziły wyniki badania płac w branży komunikacji marketingowej 2014 ogłoszone przez SKM SAR, redakcje Online Marketing Polska i NowegoMarketingu postanowiły to sprawdzić.
O autorze
1 min czytania 2014-07-18

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Według analizy wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, agencji mediowych oraz agencji evetowych, przeprowadzonej na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przez firmę IDEA! Management Consulting we współpracy z Towers Watson Data Services przeciętne wynagrodzenie (mediana) zasadnicze brutto (bez premii ) na dzień 01.04.2014 na stanowisku Account Managera wynosiło 7000 zł, copywritera 7131 zł, New Business Directora 15 500 zł. Pełne badanie dostępne jest na stronie: link

Publikacja przygotowana przez SKM SAR wzbudziła bardzo wiele emocji i zapoczątkowała wiele dyskusji. W związku tym Online Marketing Polska i NowyMarketing postanowiły umożliwić wszystkim zainteresowanym wypowiedzenie się w tym temacie w ankiecie. Czy jej wyniki będą diametralnie inne od tych, które przedstawił SAR?

Wypełnienie poniższej ANONIMOWEJ ankiety zajmie Wam dosłownie minutę. Jej wyniki zostaną opublikowane w sierpniowym wydaniu Magazynu Online Marketing Polska nr 17. Na początku września podzielimy się nimi także na łamach NowegoMarketingu i o-m.pl. Na odpowiedzi czekamy tylko do 3 sierpnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj