Spot reklamowy skupia się na przedstawianiu obrazów z codziennego, dziecięcego świata. Inscenizacja filmowa została ograniczona do minimum, pozwalając kamerze podążać za małymi bohaterami, aby oglądający reklamę rodzice zobaczyli migawki z życia, z którymi będą mogli się utożsamić.
– Kampania Bakusia jest kontynuacją strategii komunikacji marki, która opiera się na podkreśleniu nawet najmniejszych dziecięcych sukcesów. Położyliśmy szczególny nacisk, aby nowa reklama miała emocjonalny charakter i akcentowała więź między rodzicami i ich pociechami – stwierdza Marek Woś, Brand Manager w Bakomie.
Zobacz również
– Inspiracją dla pomysłu „Są powody do dumy” była obserwacja, że dzieciństwo to okres wyjątkowy nie tylko dla dzieci, ale także dla rodziców. Każdego dnia dzieciaki zaskakują ich nowymi umiejętnościami, samodzielnością i pierwszymi próbami dokonywania własnych wyborów. To są właśnie te małe wielkie powody do dumy, o których mówi reklama – podkreśla Rafał Pniewski, Copywriter w Kalicińscy.com.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Kalicińscy.com. Produkcją spotu, wyreżyserowanego przez Joannę Rechnio, zajęło się studio Feelmovie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UNIVERSAL MCCANN Sp. z o.o.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]