Są powody do dumy – nowa kampania telewizyjna dla marki Bakuś

Z początkiem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Bakuś, znajdującej się w portfolio Bakomy. „Są powody do dumy” – reklama adresowana do rodziców, będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych i w Internecie w wersji 30 i 45 sek.
O autorze
1 min czytania 2015-04-13

Spot reklamowy skupia się na przedstawianiu obrazów z codziennego, dziecięcego świata. Inscenizacja filmowa została ograniczona do minimum, pozwalając kamerze podążać za małymi bohaterami, aby oglądający reklamę rodzice zobaczyli migawki z życia, z którymi będą mogli się utożsamić.

Kampania Bakusia jest kontynuacją strategii komunikacji marki, która opiera się na podkreśleniu nawet najmniejszych dziecięcych sukcesów. Położyliśmy szczególny nacisk, aby nowa reklama miała emocjonalny charakter i akcentowała więź między rodzicami i ich pociechami – stwierdza Marek Woś, Brand Manager w Bakomie.

Inspiracją dla pomysłu „Są powody do dumy” była obserwacja, że dzieciństwo to okres wyjątkowy nie tylko dla dzieci, ale także dla rodziców. Każdego dnia dzieciaki zaskakują ich nowymi umiejętnościami, samodzielnością i pierwszymi próbami dokonywania własnych wyborów. To są właśnie te małe wielkie powody do dumy, o których mówi reklama  – podkreśla Rafał Pniewski,  Copywriter w Kalicińscy.com.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Kalicińscy.com. Produkcją spotu, wyreżyserowanego przez Joannę Rechnio, zajęło się studio Feelmovie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UNIVERSAL MCCANN Sp. z o.o.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj