W XIV edycji nagród Superbrands, w wyniku głosowania Ekspertów Konfederacji Lewiatan Agencja SAATCHI & SAATCHI znalazła się wśród najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku i została wyróżniona tytułem Business Superbrands 2020. Eksperci Konfederacji Lewiatan oceniali jakość produktów bądź usług, jakość relacji b2b, innowacyjność oraz działania CSR. W tej edycji, w kategorii: usługi marketingowe, podkategoria: agencje reklamowe i brand design, zostało wyróżnionych 6 marek, w tym Saatchi & Saatchi.
– Od wielu lat eksperci Saatchi & Saatchi tworzą wyjątkowe doświadczenia ludzi z markami. Dzisiaj z dumą patrzymy jak dużo z tych marek stało się nie tylko liderami w swoich kategoriach, a wręcz Lovemarkami, uwielbianymi przez konsumentów. Tym bardziej nas cieszy, że troszcząc się o pozycję i biznes naszych klientów, sami zostaliśmy nagrodzeni tytułem Business Superbrands. To docenienie pracy wszystkich ekspertów w ponad 28-letniej historii Saatchi & Saatchi na polskim rynku – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.
Zobacz również
Saatchi & Saatchi to jedna z wiodących i najlepiej rozpoznawalnych agencji kreatywnych, pracująca dla najbardziej wymagających marketerów. Agencja należy do Publicis Groupe, jednego z dwóch największych globalnych holdingów reklamowych działających na polskim rynku.
Agencja w 2019 i 2018 zdobyła 50 nagród i tytułów w polskich i międzynarodowych konkursach, w tym w prestiżowych Cannes Lions i Clio Awards. W 2019 roku została: Agencją Roku w konkursie MIXX Awards, zdobyła 3. miejsce w zestawieniu agencji reklamowych w konkursie efektywności reklamowej Effie Awards. Znalazła się także w zestawieniu najefektywniejszych agencji 20-lecia Effie Awards. Inne osiągnięcia agencji to: tytuł Międzynarodowy Sukces Roku przyznany przez Media & Marketing Polska w 2019 roku, 1. miejsce w zestawieniu agencji reklamowych w konkursie efektywności reklamowej Effie Awards w latach 2018 i 2017, tytuły Agencja Roku w Konkursie KTR w 2017 roku, Agencja Roku w konkursie Innovation Award 2017.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce