W ramach akcji promotorzy w halach na terenie całej Polski prowadzą prezentację ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto zachęcając do ich zakupu. Rozbudowa projektu animacji o program lojalnościowy jest wynikiem obserwacji i wyciągania wniosków z minionych edycji. Zdiagnozowano problem ciągłej potrzeby rekrutacji nowych pracowników czasowych i utrzymania ich motywacji, który w ciągu ostatnich dwóch lat diametralnie zmienił rynek usług field marketingowych. „Obecnie ciężko o zaangażowanych ludzi do pracy przy akcjach promocyjnych, a jeszcze trudniej zatrzymać tych najlepszych” mówi Ewa Konstanty field&event manager z agencji SF1. „Zaproszenie do projektu agencji Feraina wyspecjalizowanej w budowie programów lojalnościowych okazało się strzałem w przysłowiową dziesiątkę” dodaje Konstanty. I tak, wspólnie do stołu usiadły trzy strony: klient (NESCAFÉ Dolce Gusto), agencja programów lojalnościowych (Feraina) oraz koordynator akcji (Sales Force 1). Dzięki współpracy możliwe było wypracowanie nowatorskiego podejścia i stworzenie platformy społecznościowo – edukacyjnej NESCAFÉ Dolce Gusto na Facebooku! Jest to zdecydowanie przykład innowacyjnego myślenia w kontekście usług field marketingowych – tj. field marketing 3.0.! „Chcesz angażować i motywować młodych z pokolenia Z? Make it social!” – mówi Karolina Król, Category Development Specialist (NESCAFÉ Dolce Gusto). W ten sposób marka NESCAFÉ Dolce Gusto zwiększyła poczucie przynależności oraz korzysta z narzędzi komunikacji natywnych dla grupy młodych promotorów, głównie studentów. Pierwsze wyniki zachwycają: 80% wszystkich promotorów zgłosiło się do programu, a już po tygodniu akcji widać, że wyraźnie spadła rotacja pracowników, co jest sukcesem akcji. Grupa na FB jest dodatkowo miejscem, gdzie promotorzy mogą zadać pytania, pojawiają się dla nich wskazówki i tipy jak sprzedawać. Tam również mogą dzielić się swoim własnymi doświadczeniami.
Sales Force 1 to agencja field & event marketingowa działająca na rynku już od 12 lat. Feraina to natomiast agencja wyspecjalizowana w programach lojalnościowych (http://feraina.pl ). Oba podmioty działają w ramach struktury agencji Nairobia
Zobacz również