Wraz z wygranym przetargiem, SalesTube rozpoczyna całościową obsługę komunikacyjną Travelist, serwisu wymienianego przez Financial Times, wśród najszybciej rozwijających się spółek w Europie. Stała współpraca, będzie obejmowała strategię, planowanie i optymalizację mediów oraz analitykę, w tym wdrożenie Data Management Platform, aktywizację danych i atrybucję sprzedaży.
Podstawą wybranej przez Travelist strategii są: wypracowane przez SalesTube podejście do oceny efektywności mediów z wykorzystaniem marketingu inkrementalnego oraz atrybucja, jako narzędzie optymalizacji media mixu.
Zobacz również
– Chcielibyśmy, aby 2020 rok był dla Travelist rokiem rewolucyjnych zmian, które w kolejnych latach pozwolą nam rosnąć równie dynamicznie, jak od czasu założenia. Żeby to osiągnąć, potrzebujemy dokonania skoku zarówno technologicznego, jak i związanego z podejściem do prowadzenia i optymalizacji działań mediowych. Wybraliśmy więc partnera, który doskonale zna specyfikę e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem roli danych oraz posiada kompetencje w obszarze wdrożeń technologicznych, w tym wdrożeń DMP. Pomysły, doświadczenie i entuzjazm Zespołu SalesTube przekonały nas, że z nimi taki skok jest możliwy – Krzysztof Dębski, marketing director Travelist.
– W e-commerce zespół marketingowy to zespół sprzedażowy. Partnerzy z którymi pracujemy oceniają nas na podstawie tylko jednego KPI: efektywnego kosztu pozyskania sprzedaży. Zrozumienie, jak na ten wynik wpływa technologia, precyzja w wykorzystaniu danych, optymalizacja mediów i personalizacja komunikatu to podstawa filozofii one-stop-shop. W tym czujemy się liderem na polskim rynku. Taką deklarację przyjmie jednak każdy Power Point. Wzrost biznesowy naszych Klientów to jest prawdziwa miara sukcesu, a za nim stoi wiedza i zaangażowania najlepszych ekspertów, którzy pracują w SalesTube – dodaje Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube.
Współpraca SalesTube z Travelist rozpoczyna się od lutego 2020 roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing