Małgorzata Socha, Ewa Kasprzyk i Tomasz Pągowski w najnowszym spocie telewizyjnym Salonów Agata promują modułowe meble kuchenne Qubik. W ramach tej oferty, do wyboru klientów oferowanych jest 130 korpusów, 30 frontów i 20 blatów, dzięki którym można stworzyć kuchnię dopasowaną pod wymiar pomieszczenia. W takiej kuchni jest wszystko to, co potrzebne! I właśnie o tym przekonują ambasadorzy marki w zabawnym dialogu otwierającym spot.
Tomasz Pągowski odhacza z listy największe zalety mebli modułowych Qubik, sprawdzając zarówno kwestie istotne dla klientów – jak 15-letnia, bezpłatna gwarancja czy szybka dostępność – jak i praktyczne rozwiązania. Asystentka, która towarzyszy mu w sklepie potwierdza, że w kuchni Qubik wszystko „jest”.
Zobacz również
– Nowy spot podkreśla kompleksowość rozwiązania, jakim są meble modułowe Qubik. Bohaterowie naszego spotu akcentują w nim najważniejsze korzyści, których w przypadku tej linii produktowej jest naprawdę wiele. Zależy nam, żeby dostarczać klientom nie tylko funkcjonalne rozwiązania, ale również atrakcyjną ofertę. Cały spot przygotowany w ramach platformy komunikacji „W Salonach Agata dla każdego coś: polecają projektanci” został ubrany w charakterystyczną dla naszej marki, zabawną konwencję – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.
– Dzięki naszym ergonomicznym i funkcjonalnym rozwiązaniom kuchnia staje się przyjaznym miejscem dla wszystkich domowników. W ofercie mamy meble w różnych stylach, w zróżnicowanych rozmiarach, zarówno do zabudowy dolnej, jak i górnej, szeroki wybór blatów, frontów kuchennych, a nawet uchwytów, które mogą odmienić przestrzeń kuchenną. Dzięki temu można samodzielnie stworzyć projekt kuchni, idealnie dopasowany do indywidualnych potrzeb – dodaje Paulina Skaba, ekspertka ds. mebli kuchennych w Salonach Agata
Z dodatkowymi korzyściami
W nowej odsłonie kampanii mmbasadorzy marki nie tylko pokazują zalety kuchennych mebli modułowych Qubik, ale również zachęcają do skorzystania z trwającej aktualnie promocji. Od 1 do 18 lutego można skorzystać z 10 rat 0% lub otrzymać 100 złotych na następne zakupy za każde wydane 1000 złotych. Maksymalnie można zyskać 2000 złotych do wydania w Salonach Agata.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing