To innowacyjne wdrożenie zostało przygotowane w ramach zorganizowanego przez Samsung Electronics Polska szkolenia dla firm developerskich z Polski. Aplikacja oferuje wygodny dostęp do tysięcy ciekawych przepisów i porad kulinarnych pochodzących z portalu Przepisy.pl, sponsorowanego przez markę Knorr. Każdy przepis uzupełniony jest atrakcyjnymi zdjęciami w wysokiej rozdzielczości.
Nasza radość jest tym większa, że aplikacja została doceniona również przez użytkowników telewizorów Smart TV. Szybko rosnąca liczba instalacji potwierdza, że udało nam się stworzyć wygodne i użyteczne narzędzie – swoiste przeniesienie książki kucharskiej na ekran telewizora – mówi Joanna Wojciechowska, project manager z We like CAPS!.
Zobacz również
Nagrodzony projekt został zrealizowany przez zespół We like CAPS!, stanowiący mobilną dywizję agencji Kalicińscy.com. Aplikacja Smart TV jest kolejnym elementem działań marki Knorr podejmowanych w ramach opracowanej przez agencję strategii branded content. Digitalowy ekosystem Knorra tworzą także: portal Przepisy.pl, największy na polskim Facebook’u fanpage kulinarny, kanał Youtube oraz aplikacja mobilna dostępna dla większości platform mobilnych w Polsce.