Immersyjna przestrzeń Samsung Galaxy w centrum Warszawy
W środę 8 lutego na mapie Warszawy pojawiło się Galaxy Playground – unikalna przestrzeń ukryta w podwórzu jednej z niepozornych kamienic przy ul. Chmielnej 18.
Samsung przygotował tu 8 różnorodnych stref stworzonych z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie swobodę ekspresji, nowoczesny design i unikatowe formy rozrywki. To również idealne miejsce dla tych, którzy uwielbiają wyrażać siebie poprzez zdjęcia i materiały wideo udostępniane w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Spośród wielu atrakcji na odwiedzających czekają między innymi:
Nieziemskie scenografie do zdjęć i wideo: tunel bez końca, neony, zabawa z grawitacją – kilkanaście specjalnie zaprojektowanych przestrzeni, które będą doskonałym źródłem inspiracji i tłem do niezwykłych ujęć.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kameralne koncerty, pokazy filmowe i warsztaty fotograficzne: m.in. spotkania z Sarą James, warsztaty filmowe i fotograficzne z Krzysztofem Gonciarzem, Viktorem Borsukiem i Hashtagalkiem.
Spotkania z ulubionymi twórcami i artystami: spotkania z Kingą Sawczuk, Kubą Norkiem, Kamilem Instabaks.
Strefa personalizacji i Pop-Up Store: możliwość zdobycia limitowanych naklejek do personalizacji smartfonów Galaxy oraz współtworzenia niepowtarzalnej instalacji artystycznej.
– Naszym założeniem było stworzenie miejsca, gdzie możemy zaprosić wszystkich do świata Galaxy. Tu naprawdę dzieje się magia i otwierają się niedostępne na co dzień przestrzenie. Dzięki Galaxy Playground, świat Galaxy jest teraz dostępny dla wszystkich. Zapraszamy, to przestrzeń stworzona dla Was! – zachęca Magda Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing, Samsung Electronics.
Ruszyły zapisy na eventy w Galaxy Playground
Liczba biletów na kameralne zamknięte eventy jest ograniczona. Aby wziąć udział w wybranym wydarzeniu, odwiedzający muszą zarejestrować się za pośrednictwem strony: www.samsung.com/pl/campaign/galaxy-playground.
Wstęp do Galaxy Playground jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji (z wyjątkiem wydarzeń zamkniętych). Przestrzeń będzie otwarta od 8 lutego do 29 kwietnia 2023 roku w godzinach:
- Wtorek-piątek: 16:00-22:00
- Sobota: 12:00-22:00
Do współtworzenia przestrzeni Galaxy Playground Samsung zaprosił takich partnerów jak: Netflix, Red Bull, Meta, Lensthat, Biletomat, Newonce.
Za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground odpowiada agencja VMLY&R, za produkcję agencja 10team.
Więcej informacji na stronie: samsung.com/pl/campaign/galaxy-playground.
PS. Samsung podsumowuje 2022 rok
„Umiejętność zaskakiwania i wciągania w świat Galaxy” to jeden z największych sukcesów, jaki wymienia Samsung. Jakie były największe wyzwania i najciekawsze akcje marki w minionym roku?