Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Samsung parodiuje horrory w swojej najnowszej kampanii

Samsung parodiuje horrory w swojej najnowszej kampanii
Samsung kolejny raz uderza w użytkowników, którzy boją się zmienić swojego smartfona. Marka żartuje z irracjonalnego strachu, który powstrzymuje przed przejściem na smartfona z klapką.
O autorze
1 min czytania 2023-07-12

Samsung próbuje trafić do osób, które uparcie wybierają ciągle takie same smartfony. W jednym ze swoich zabawnych spotów marka pokazuje, że gdy raz zobaczysz składany telefon Galaxy Z Flip4, już nie będzie odwrotu.

Marka postanowiła rozwijać ten pomysł na komunikację i właśnie wypuściła drugi sezon kampanii reklamowej „Join the Flip Side”. Tym razem spot jest utrzymany w konwencji parodii amerykańskiego horroru, a wszystko po to, aby wypromować smartfon z klapką Galaxy Z Flip 4.

Akcja filmu dzieje się w lesie na kempingu, gdzie grupa młodych ludzi spędza wspólnie czas i relaksuje się. Sielankę przerywa informacja od jednej z bohaterek, która mówi innym o nietypowych właściwościach nowego Samsunga z klapką – okazuje się, że smartfon hipnotyzuje każdego, kto na niego spojrzy. Współtowarzysze nie do końca wierzą w tą moc urządzenia, ale później Samsung rzuca urok na innych… i akcja znacząco przyspiesza, z czasem zamieniając się w scenę rodem z amerykańskiego horroru.

Obie reklamy z serii „Join the Flip Side” stworzyła agencja Wieden+Kennedy Amsterdam, a wyreżyserował duet Matias Rygh and Mathias Nordli Eriksen.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Nigdy nie przestawisz się na smartfona z klapką? Samsung chce cię przekonać 

Samsung próbuje trafić do osób, które uparcie wybierają ciągle takie same smartfony. W zabawnym spocie marka pokazuje, że gdy raz zobaczysz składany telefon Galaxy Z Flip4, już nie będzie odwrotu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing