Składane smartfony od dawna są dostępne w ofercie Samsunga, Huawei czy Motoroli. Takiego urządzenia wciąż nie znajdziemy jednak w sklepach najcenniejszej marki na świecie. Według krążących w sieci informacji, Apple pracuje nad swoim pierwszym składanym iPhone, którego ma wypuścić dopiero w 2025 roku. Fakt ten postanowiła wykorzystać firma Samsung, która ponownie wyśmiewa konkurenta w swojej reklamie.
Nowy spot „On the Fence” pokazuje użytkownika iPhone’a, który siedzi na płocie, aby „przejść na drugą stronę”, czyli… kupić smartfona Samsung Galaxy. Co zachęca go do podjęcia tej decyzji? To „epicki aparat” oraz składany ekran. Od tego pomysłu próbują go odwieść inni posiadacze iPhone’ów, którzy – jak zawsze – czekają, aż podobne funkcje wprowadzi także Apple.
Zobacz również
„Pora zeskoczyć z płotu. Galaxy czeka na Ciebie” – czytamy na końcu spotu, gdzie pojawia się składany Z Flip 4.
Wygląda na to, że Samsung konsekwentnie prowadzi komunikację skupioną na ironizowaniu. Marka nieraz postawiła na wytykanie wad Apple, a niedawno zaprezentowała reklamę w klimacie thrillera, w której żartuje z upartych posiadaczy iPhone’ów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]