Wypełniając kolejne zadania w specjalnej aplikacji S4YOU na Facebooku, użytkownicy portalu mogą zdobywać wirtualne punkty umożliwiające im wygranie atrakcyjnych nagród. Poprzez zabawę internauci mogą odkrywać fascynujący świat innowacyjnych rozwiązań GALAXY, a mechanizm aplikacji zachęca ich do dzielenia się ze znajomymi swoimi wynikami oraz wrażeniami.
Innowacja jest obecna nie tylko w produktach i filozofii firmy Samsung, ale też w realizowanych przez nas kampaniach reklamowych. Gamifikacja jest jednym ze znaczących globalnych trendów w nowoczesnym myśleniu o komunikacji, która szczególnie w digitalu już dawno przestała być jednostronnym komunikatem. Tym, na czym nam szczególnie zależy jest budowanie dialogu z konsumentem i wnoszenie w jego życie wartości dodanej poprzez użyteczność lub zabawę – powiedziała Justyna Brocławik, Online Marketing Specialist, Samsung Electronics Polska.
Zobacz również
Gamifikacja (ang. gamification), inaczej nazywana grywalizacją to wykorzystanie mechaniki znanej z gier komputerowych lub fabularnych do zwiększenia motywacji i zaangażowania ludzi w sytuacjach niebędących grami, np.: w nauce, pracy grupowej czy dla celów promocyjnych. W przypadku aplikacji S4YOU budowaniu zainteresowania poznawaniem GALAXY S4 służy m.in. ranking najlepszych graczy, w którym można porównać swoje osiągnięcia ze znajomymi, specjalne odznaczenia przyznawane za postępy w rywalizacji, a przede wszystkim zdobywanie wirtualnych punktów, GalaxyBucksów. Są one wirtualną walutą, którą można następnie wymienić na nagrody uczestnicząc w aukcji lub „kupując” je bezpośrednio.
Z aplikacji, którą na swojej platformie gamifikacyjnej wdrożyła firma Gamfi, można skorzystać klikając w zakładkę S4YOU na facebookowym profilu Samsung Electronics Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]