Szeroko zakrojona kampania pod szyldem „Nieskończona doskonałość” przedstawia konsumentom nowy telewizor Samsung Neo QLED. Cechą charakterystyczną premierowej serii jest zachwycający obraz, powstały dzięki rewolucyjnej technologii kontroli podświetlenia Quantum Mini LED, która odpowiada za jasność, odwzorowanie kolorów i szczegółów oraz doskonałą czerń, idąc w parze z wyjątkowo smukłym designem. Telewizory takie jak Samsung Neo QLED to bez wątpienia rewolucja i nowy trend na 2021 rok.
Kampania prowadzona jest w telewizji, digitalu, social mediach, na platformach VOD, PR oraz OOH. Jest to największa w tym roku aktywność marki Samsung. Kampania powstała w oparciu o materiały globalne zlokalizowane na rynek polski i potrwa do czerwca b.r.
Zobacz również
Za kreację odpowiada K2 Create, media kupił Starcom, działania PR przygotowało D*Fusion, komunikację w social mediach prowadzi VML, a materiały POSM opracował Cheil.
K2 Create obsługuje markę Samsung od 2018 roku. Obsługa została przedłużona do końca 2021 r., z możliwością kontynuacji współpracy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]