…Generała Tadeusza Kuziory.
Projekt powstał po to, by uświetnić 39 rocznicę misji kosmicznej Sojuz 30 i udowodnić, że warto podążać za własnymi marzeniami, choćby nawet były one „z kosmosu.” Kampania składa się z dwóch elementów: aplikacji VR The Missed Spaceflight oraz filmu dokumentalnego, poświęconego generałowi Tadeuszowi Kuziorze, czyli najmłodszemu spośród czterech polskich pilotów, wytypowanych do misji Sojuz 30, który ostatecznie nie wziął w niej udziału.
Zobacz również
Dzięki aplikacji VR, każdy będzie mógł przeżyć start statku i spacer w przestrzeni kosmicznej, a także podziwiać wschód słońca nad Ziemią. I to wszystko bez ruszania się z ulubionego fotela. Z kolei film dokumentalny opowiada wzruszającą historię polskiego pilota, któremu – po blisko 40 latach – udało się zrealizować swoje wielkie marzenie o doświadczeniu lotu w przestrzeń kosmiczną dzięki smartfonowi Galaxy S8 i Gear VR.
Aplikacja The Missed Spaceflight będzie wkrótce dostępna w sklepie Oculus, a materiał video 360 oraz dokument o generale Kuziorze można już dziś oglądać na kanale Samsung w serwisie YouTube.
Pomysłodawcą projektu jest agencja VML, która odpowiada również za jego komunikację w mediach społecznościowych. Aplikację VR przygotowała firma MELT, a dokument – dom produkcyjny Papaya Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Dfusion Communication.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing