Marka Samsung od lat prezentuje, jak istotny wpływ na codzienne obowiązki mają technologie, które ułatwiają życie. W portfolio marki Samsung znaleźć można m.in. pralki, które z łatwością sprostają potrzebom różnych użytkowników. W najnowszej kampanii, koreański gigant kładzie nacisk na unikalne technologie, które doceniają użytkownicy.
Ogólnopolska kampania skupia się na podkreśleniu zalet innowacyjnych technologii dostępnych tylko w pralkach Samsung, które wyróżniają te urządzenia na rynku. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje technologia EcoBubble, która pozwala na skuteczne pranie delikatnych ubrań w bardzo niskich temperaturach. Jest to możliwe dzięki połączeniu detergentu, powietrza i wody, które tworzą aktywną pianę wnikającą w głąb tkaniny. EcoBubble zmniejsza ryzyko uszkodzenia delikatnych tkanin i pozwala zaoszczędzić energię elektryczną. W kampanii zaprezentowane jest także cenione przez użytkowników rozwiązanie Add Wash, czyli dodatkowe drzwi pozwalające na dodanie jeansów, koszuli czy skarpetek na dowolnym etapie prania.
Zobacz również
Komunikacja skierowana jest do wszystkich stojących przed decyzją o zakupie nowego urządzenia. Działania promocyjne prowadzone są w radiu, social mediach i digitalu W wyborze nowej pralki pomogą również artykuły contentowe w portalach lifestylowych. Użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej na temat unikalnych technologii marki Samsung, które stają się niezbędne w każdym gospodarstwie domowym.
Kampania wizerunkowa pralek Samsung potrwa do 15 grudnia. Więcej informacji na: www.samsung.pralki.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach