San Markos z międzynarodową kampanią dla Danfoss

Ruszył kolejny etap międzynarodowej kampanii wizerunkowo-produktowej firmy Danfoss, skierowanej głównie do specjalistów - instalatorów. Kampanię przygotowała agencja San Markos.
O autorze
0 min czytania 2016-02-18

Na tym etapie w Polsce została przygotowana kampania w mediach branżowych (prasa i internet) oraz materiały sprzedażowe, a w Europie Środkowo-Wschodniej materiały sprzedażowe BTL.

Kampania wystartowała 15 lutego i potrwa do końca kwietnia 2016 roku.

Agencja rozpoczęła współpracę z firmą Danfoss w kwietniu 2015 roku po wygranym przetargu. W zeszłym roku (wrzesień – grudzień 2015) agencja przygotowała strategię komunikacji i zrealizowała pierwszy etap kampanii.

Za zakup mediów odpowiada również San Markos.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing