Promocja nietypowej kampanii zaczęła się w social miediach już 16 lutego, kiedy na Instagramie Sanah pojawiło się zdjęcie, na którym widniał napis „lubię kabanosy”. Post nie zawierał jednak żadnego lokowania produktu ani informacji o współpracy, dlatego obserwatorzy piosenkarki nie domyślili się, że może chodzić o działania nawiązane ze znaną marką, która zajmuje się produkcją wędlin.
Dziś już wiemy, że ta publikacja nie była przypadkowa (czym być może zainteresuje się UOKiK). Okazuje się, że niewinne wyznanie dotyczące preferencji jedzeniowych artystki było elementem współpracy z marką Sokołów. Efektem wspólnych działań jest specjalna linia… kabanosów sygnowana pseudonimem artystki. „Kabanosiki Sanah Uczta” bezpośrednio nawiązują do trasy koncertowej artystki, która nazywa się „Uczta Tour’22”. Sokołów został jej oficjalnym sponsorem.
Zobacz również
– Moja uczta to 11 niezwykłych wydarzeń muzycznych. Włącznie ze mną wystąpi Polish Soloist, czyli 11 instrumentów smyczkowych. Na każdym koncercie pojawi się jeden z moich idoli! W roli szefa kuchni – ja –przekazała artystka w klipie zapowiadającym trasę.
Wyświetl ten post na Instagramie
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kabanosy od Sanah (na opakowaniach produktów dobrze widoczny jest pseudonim artystki, a nawet strona internetowa całej trasy koncertowej) nie będą jednak łatwo dostępne – marka informuje, że jest to seria limitowana, którą będzie można kupić wyłącznie w sklepach firmowych Sokołów i Gzella. Co więcej, zainteresowani mogą ich szukać wyłącznie w miastach, w których odbędą się koncerty z trasy Uczta Tour’22 (Gdańsk/Sopot, Gliwice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Tarnów, Toruń, Warszawa, Wrocław).
By ułatwić poszukiwania Kabanosików Sanah, powstał specjalny dokument zawierający szczegółową rozpiskę sklepów wraz z adresami.
– Jako jeden z liderów w naszej branży, jesteśmy otwarci na nowe formy promocji naszej marki – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – Chcemy też skutecznie docierać do młodych konsumentów, stawiając na nowe aktywności w tym obszarze. Dlatego niezmiernie cieszymy się z takiej formy współpracy, jaką jest partnerstwo trasy koncertowej sanah Uczta Tour ‘22. W ten sposób możemy aktywnie towarzyszyć młodym ludziom podczas wydarzeń, z którymi wiąże się tak wiele pozytywnych emocji – dodał.
PS
To nie jedyna ciekawa współpraca między marką a artystą, która ujrzała światło dzienne w ostatnim czasie. Nie tak dawno Żabka wprowadza na półki piwo inspirowane popularnym utworem na YouTube.