Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Sandra Drażba i Magdalena Wójcik dołączają do zespołu Preglife

O autorze
1 min czytania 2023-05-23

Preglife to międzynarodowa aplikacja dla kobiet w ciąży. Agencja growth marketingowa Bartłomieja Foszera, która reprezentuje Preglife w Polsce, Niemczech, Hiszpanii i Francji, rozbudowuje swoje struktury. Do działu sprzedaży, kierowanego przez Gabrielę Barnat (head of growth), dołączyły Sandra Drażba (new business specialist) oraz Magdalena Wójcik (sales representative).

Sandra Drażba wesprze zespół realizujący kampanie na rynku polskim, obejmując stanowisko new business specialist. Wcześniej pracowała m.in. w Httpool Polska, LifeTube i agencji Dziadek do orzechów. Na poprzednich stanowiskach odpowiadała za sprzedaż produktów reklamowych, sprzedaż kampanii z influencerami, obsługę klienta oraz budowanie relacji biznesowych, współpracując zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i największymi agencjami oraz domami mediowymi.

Magdalena Wójcik jako sales representative rozwija sprzedaż na rynku niemieckim. Magda przez ostatnie pięć lat związana była z Indahash, międzynarodową platformą do influencer marketingu. Wśród jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak Puma, Nestle, Lego i Nivea. Magda była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem ds. obsługi klienta, koordynację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz tworzenie strategii produktowych dla działu business development.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj