Preglife to międzynarodowa aplikacja dla kobiet w ciąży. Agencja growth marketingowa Bartłomieja Foszera, która reprezentuje Preglife w Polsce, Niemczech, Hiszpanii i Francji, rozbudowuje swoje struktury. Do działu sprzedaży, kierowanego przez Gabrielę Barnat (head of growth), dołączyły Sandra Drażba (new business specialist) oraz Magdalena Wójcik (sales representative).
Sandra Drażba wesprze zespół realizujący kampanie na rynku polskim, obejmując stanowisko new business specialist. Wcześniej pracowała m.in. w Httpool Polska, LifeTube i agencji Dziadek do orzechów. Na poprzednich stanowiskach odpowiadała za sprzedaż produktów reklamowych, sprzedaż kampanii z influencerami, obsługę klienta oraz budowanie relacji biznesowych, współpracując zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i największymi agencjami oraz domami mediowymi.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Magdalena Wójcik jako sales representative rozwija sprzedaż na rynku niemieckim. Magda przez ostatnie pięć lat związana była z Indahash, międzynarodową platformą do influencer marketingu. Wśród jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak Puma, Nestle, Lego i Nivea. Magda była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem ds. obsługi klienta, koordynację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz tworzenie strategii produktowych dla działu business development.