W trakcie trwających debat i paneli dyskusyjnych podkreślono m.in. rolę mikroprzedsiębiorców w rozwoju polskiego handlu.
Głównym tematem tegorocznego SAP Forum Polska 2015 są innowacje, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej. Podczas prowadzonych paneli dyskusyjnych zastanawiano się, czy właściciele przedsiębiorstw dostrzegają potencjał działań e-commerce. Przedmiotem debaty był również sposób, w jaki partnerzy technologiczni dostarczają systemy odpowiadające na konkretne zapotrzebowania klientów. Wymaga to od nich przede wszystkim budowy profesjonalnego zespołu.
Zobacz również
„W SAP Polska skupiliśmy się na poszerzeniu składu osobowego o ekspertów z dziedzin CRM i Customer Care, czyli biegłych w sprzedaży i zarządzaniu relacjami z konsumentami, którzy posiadają praktyczną wiedzę technologiczną. Sprzedaż za pośrednictwem sieci jest jednym z najważniejszych zjawisk biznesowych w Polsce i zagranicą, a SAP Polska buduje ofertę skrojoną na miarę potrzeb klienta, co wymaga doskonałej znajomości jego wymagań, oczekiwań i procesów biznesowych” – powiedziała PAP Kinga Piecuch, Prezes Zarządu SAP Polska.
Dyskutanci podkreślali, że firmy odchodzą od współpracy wyłącznie z tuzami branży. SAP chętnie realizuje projekty z sektorem MŚP, który korzysta z możliwości nowych technologii, czego przykładem jest wykorzystanie flagowego produktu SAP Business One. Zaznaczono, iż mniejsze firmy bardzo szybko się unowocześniają chociażby dlatego, że zaawansowane technologie są wreszcie osiągalne kosztowo.
„Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych. Będą one miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Dlatego w kontekście e-commerce mówi się o cichej rewolucji w handlu. Firmy, które najlepiej zrozumieją cały proces zakupowy i wesprą się przy tym nowymi technologiami – zyskają” – komentuje – Tomasz Niebylski, Dyrektor działu wsparcia sprzedaży SAP Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Konferencja SAP Forum Polska 2015 potrwa do 12 czerwca. Dokładna agenda dostępna jest na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing