SAP Forum Polska 2015: e-commerce kluczem do biznesu

Jednym z głównych tematów trwającego w Sopocie SAP Forum Polska 2015 są działania e-commerce, uwzględniające rozwój społeczeństwa informacyjnego, postęp technologiczny oraz potrzeby potencjalnych klientów.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

W trakcie trwających debat i paneli dyskusyjnych podkreślono m.in. rolę mikroprzedsiębiorców w rozwoju polskiego handlu.

Głównym tematem tegorocznego SAP Forum Polska 2015 są innowacje, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej. Podczas prowadzonych paneli dyskusyjnych zastanawiano się, czy właściciele przedsiębiorstw dostrzegają potencjał działań e-commerce. Przedmiotem debaty był również sposób, w jaki partnerzy technologiczni dostarczają systemy odpowiadające na konkretne zapotrzebowania klientów. Wymaga to od nich przede wszystkim budowy profesjonalnego zespołu.

„W  SAP Polska skupiliśmy się na poszerzeniu składu osobowego o ekspertów z dziedzin CRM i Customer Care, czyli biegłych w sprzedaży i zarządzaniu relacjami z konsumentami, którzy posiadają praktyczną wiedzę technologiczną. Sprzedaż za pośrednictwem sieci jest jednym z najważniejszych zjawisk biznesowych w Polsce i zagranicą, a SAP Polska buduje ofertę skrojoną na miarę potrzeb klienta, co wymaga doskonałej znajomości jego wymagań, oczekiwań i procesów biznesowych” – powiedziała PAP Kinga Piecuch, Prezes Zarządu SAP Polska.

Dyskutanci podkreślali, że firmy odchodzą od współpracy wyłącznie z tuzami branży. SAP chętnie realizuje projekty z sektorem MŚP, który korzysta z możliwości nowych technologii, czego przykładem jest wykorzystanie flagowego produktu SAP Business One. Zaznaczono, iż mniejsze firmy bardzo szybko się unowocześniają chociażby dlatego, że zaawansowane technologie są wreszcie osiągalne kosztowo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych. Będą one miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Dlatego w kontekście e-commerce mówi się o cichej rewolucji w handlu. Firmy, które najlepiej zrozumieją cały proces zakupowy i wesprą się przy tym nowymi technologiami – zyskają” – komentuje – Tomasz Niebylski, Dyrektor działu wsparcia sprzedaży SAP Polska.

Konferencja SAP Forum Polska 2015 potrwa do 12 czerwca. Dokładna agenda dostępna jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się