TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SAP Hybris Day 2018 – dowiedz się, jak rozkochać Polaka w e-commerce

SAP Hybris Day 2018 – dowiedz się, jak rozkochać Polaka w e-commerce
O autorze
2 min czytania 2018-03-14

Już 21 marca odbędzie się SAP Hybris Day 2018. Konferencja poświęcona jest branży e-commerce i jej przyszłości oraz zmieniającym się oczekiwaniom cyfrowych konsumentów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – nie zwlekaj i zarejestruj się już teraz! Wydarzenie odbywa się pod patronatem Nowego Marketingu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć dobre relacje w dobie cyfrowej, poznać sylwetkę współczesnego konsumenta, a także sposoby na zwiększenie sprzedaży i zysków swojej firmy, koniecznie przyjdź na SAP Hybris Day 2018.

Konferencja odbędzie się pod hasłem „Klient w centrum uwagi”. Jest ona w całości poświęcona branży e-commerce, najnowszym zmianom i technologiom, a także sylwetce współczesnego konsumenta. Prelegenci opowiedzą o tym, jak budować wartościowe i przede wszystkim trwałe relacje ze współczesnymi konsumentami, które rozwiązania warto wdrożyć w sklepach internetowych oraz przedstawią innowacyjne metody, które pomogą zwiększyć sprzedaż. Ponadto uczestnicy wydarzenia będą mieli możliwość porozmawiania z obecnymi klientami rozwiązań SAP Hybris.

Wśród prelegentów konferencji znaleźli się m.in. przedstawiciele SAP Hybris, Eugenio Cassiano, Chief Innovation Officer i Mark de Brujin, Head of EMEA & MEE Marketing, a także Rahim Blak, współtwórca platformy e-commerce edrone. Z kolei swoje case study z przeprowadzonych innowacyjnych rozwiązań, w tym wykorzystania platformy SAP Hybris, zaprezentują takie firmy jak Inter Cars, Vision Express, Ruukki i Sun Garden.

Podczas konferencji odbędzie się także premiera polskiej edycji najnowszego raportu SAP Hybris „The Dating Game. Love and loss in modern era”. Dowiesz się z niego m.in. na czym zależy konsumentowi, jaka jest jego skłonność do dzielenia się informacjami i danymi, co go zniechęca i dlaczego zrywa on zupełnie z marką. Co ciekawe, wg. raportu obecnie konsumenci najbardziej potrzebują zrozumienia ich prywatnych potrzeb przez marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej na temat samego raportu znajdziesz w tym artykule.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Udział w SAP Hybris Day 2018 jest bezpłatny, wymagana jest jedynie rejestracja, której można dokonać na stronie wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Konferencja odbędzie się 21 marca w Warszawie w DH Vitkac przy ulicy Brackiej 9.

Poniżej agenda konferencji.

  • 09:30 — Rejestracja gości
  • 10:00 — Powitanie: Kinga Piecuch, Prezes Zarządu, SAP Polska
  • 10:15 — The Art of the Future – moving from Customer Experience to Brand Experience, Eugenio Cassiano, Chief Innovation Officer, SAP Hybris
  • 10:35 — Consumer Insight Report – How to offer ultimate customer experience? Mark de Brujin, Head of EMEA & MEE Marketing, SAP Hybris
  • 10:55 — Prywatność i zgodność z przepisami dzięki rozwiązaniom Gigya, Roland Markowski, Gigya – now part of SAP; Adam Goljan, SAP Hybris
  • 11:25 — Budowanie pozytywnego doświadczenie klienta w nowoczesnej odsłonie – LIVE DEMO, Adam Goljan & Bartosz Mekier, SAP Hybris
  • 11:50 — Lunch
  • 12:45 — B2B e-commerce dla Inter Cars: system do podboju rynków europejskich, Inter Cars & E-point
  • 13:15 — Od transakcji do relacji i zaangażowania. Transformacja Omnichannel w Vision Express, Vision Express & Enginiety
  • 13:45 — Ruukki- sprzedaż napędzana innowacją: SAP Hybris Sales/Service Cloud & Commerce, Ruukki & Bilot
  • 14:15 — Przerwa kawowa & networking / 'Poznaj naszych Klientów’
  • 14:45 — Synergia rozwiązań SAP Hybris Sales Cloud i Commerce w Sungarden, Sungarden & SI-Ecommerce
  • 15:15 — Historia Klienta – TBC
  • 15:45 — Strategie przetrwania – gość specjalny Rahim Blak
  • 16:15 — Innowacje @ SAP Hybris / 'Poznaj naszych Klientów’ / Przerwa kawowa & networking
  • 17:00 — Koktajl