W finałowym etapie na zwycięskie projekty będzie głosować jury, w skład którego weszli: Mariusz Pitura, Rafał Lampasiak, Marta Frączek oraz Sławomir Gołębiowski. Laureaci konkursu zostaną ogłoszeni 31 grudnia br., a nagrodą główną będzie kampania reklamowa spotu w dedykowanych kanałach TVN Grupa Discovery.
– Jako organizacja branżowa, wspólnie z TVN, chcieliśmy docenić i wesprzeć przedsiębiorców prezentujących niezwykłą postawę i kreatywność w komunikacji marketingowej. To czas, kiedy reklama jest jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych firmom do przetrwania. Poziom wielu z przesłanych spotów był naprawdę wysoki i organizacja reprezentująca środowisko reklamowe powinna to docenić. W Polsce relatywnie mało firm korzysta z profesjonalnych usług marketingowych. Doceniając inicjatywę TVN i aktywność firm MŚP, możemy wesprzeć budowanie marek na polskim rynku – wyjaśnił Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
Zobacz również
Konkurs ma formę zamkniętą – biorą w nim udział jedynie uczestnicy akcji #TVNpomagajmysobie. W ramach przeglądu 1000 spotów nadesłanych do akcji, w siedzibie TVN dokonano wstępnej formalnej selekcji prac. Do autorów wybranych projektów wysłano zaproszenie do udziału w konkursie SAR dla MŚP.
I etap – potwierdzenie udziału przez zaproszonych, został zamknięty 11 grudnia. Po dopełnieniu przez uczestników wszystkich formalności odbędzie się głosowanie jury, po którym zostanie wyłoniony zwycięzca. W gronie jury konkursowego znaleźli się:
- Marta Frączek – dyrektor kreatywna w newonce.media,
- Rafał Lampasiak – strategy director w MullenLowe Group (MullenLowe Warsaw i MullenLowe MediaHub),
- Mariusz Pitura – creative group head & senior writer @Dying Light 2,
- Sławomir Gołębiowski – dyrektor działu promocji TVN Grupa Discovery.
Finaliści konkursu zostaną ogłoszeni 31 grudnia br. Autor najlepszego spotu otrzyma nagrodę główną ufundowaną przez sponsora – kampanię reklamową w dedykowanych kanałach TVN Grupa Discovery, w ustalonym czasie antenowym. Organizator – SAR – przekaże zwycięzcom 2. i 3. miejsca zaproszenia na wybrane z oferty szkolenia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing