Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB (d. Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego), Związek Firm Public Relations ZFPR oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA liczą, że dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu m.in. współpraca w ramach Federacji Związków Komunikacji Marketingowych i wspólna reprezentacja w Konfederacji Lewiatan będzie jeszcze efektywniejsza oraz w pełni skoordynowana. Ponadto w planach są wspólne projekty szkoleniowe oraz działania w obrębie platformy przetargowej dedykowanej firmom członkowskim. Wszystkie cztery podmioty chcą także w imieniu całej branży komunikacji marketingowej podejmować się projektów związanych ze standardami B2B. W nowej siedzibie będą się odbywały również dotychczasowej projekty szkoleniowe SAR, takie jak Uniwersytet SAR czy Szkoła Strategii Marki, projekty szkoleniowe ZFPR, takie jak London School of PR oraz nowe inicjatywy podejmowane wspólnie przez organizacje branżowe.
– Dla nas to już drugi krok zacieśniania współpracy. Pierwszym było zaproszenie ZFPR, SMB i OFBOR do powołania Federacji Związków Komunikacji Marketingowej i wspólna reprezentacja w Konfederacji Lewiatan. Dla SAR konieczność powiększenia biura była dobrą okazją by zrobić kolejny krok i zastanowić się nad wspólną dla nas i naszych partnerów lokalizacją. Bardzo cieszy nas fakt, że pozostałym organizacjom spodobała się idea zacieśnienia współpracy oraz przenosiny do jednego budynku. Był to proces, nad którym pracowaliśmy wspólnie od dłuższego czasu, gdyż skoordynowana przeprowadzka czterech najważniejszych zrzeszeń branżowych stanowiła pewne wyzwanie logistyczno-organizacyjne. Plan udało się zrealizować i teraz liczymy na owocną współpracę przy licznych wspólnych inicjatywach dla naszych członków i podmiotów z nami związanych. Jesteśmy przekonani, że zyskają one zarówno w oczach organizatorów, jak i beneficjentów – skomentował Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Zobacz również
– Nowa siedziba to niewątpliwe szansa na bliższą współpracę i szybszą integrację naszego środowiska: transfer wiedzy i udogodnienia w bieżącej pracy. Wspólny lokal to ułatwienie dla dalszych działań i szybszego rozwoju wspólnych projektów, których beneficjentem będą nasze organizacje – powiedział Maciej Wielkopolan, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (d. Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego).
– Cieszę się, że wynajmujemy wspólnie powierzchnię biurową. Jest bowiem wiele przedsięwzięć i obszarów, w których wspólne biuro ułatwi osiąganie efektu synergii – dodaje Rafał Szymczak, Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations.
– Wspólna siedziba to jasny sygnał dla rynku, że nasze stowarzyszenia branżowe zrozumiały, że działając razem mogą więcej osiągnąć niż osobno. Wierzę, że pomoże nam to w bardziej skutecznej pracy na rzecz lepszej pozycji branży marketingowej w życiu gospodarczym i społecznym – stwierdził Jacek Olechowski, Prezes IAA Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowy, pełny adres wszystkich czterech organizacji branżowych to: ul. Czerska 8/10 00-732 Warszawa. Wszystkie pozostałe dane, takie jak: adresy mailowe, numery telefonów, NIP, numer konta bankowego nie ulegają zmianie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing