„Save The Fleet” – Humanitarian Maritime Rescue stworzył grę, która ratuje życia i wspiera działanie organizacji

„Save The Fleet” – Humanitarian Maritime Rescue stworzył grę, która ratuje życia i wspiera działanie organizacji
Na zlecenie organizacji Humanitarian Maritime Rescue, powstała gra, której głównym celem jest ratowanie życia. Mowa o „Ocal flotę" (ang. „Save The Fleet") stworzonej przez Ogilvy Madrid. Zyski z jej sprzedaży wspierają pomoc osobom uciekającym drogą morską z terenów objętych konfliktem.
O autorze
1 min czytania 2024-03-19

Na rynku pojawiła się gra planszowa będąca odwrotnością popularnych „Okrętów”. Zamiast zatapiać statki przeciwnika, chodzi w niej o to, aby uratować jak najwięcej załóg. Celem powstania gry również jest ratowanie życia, bowiem zyski z jej dystrybucji są przekazywane na ratowanie rozbitków uciekających z najniebezpieczniejszych regionów świata. Właśnie tym zajmuje się Humanitarian Maritime Rescue, pozarządowa organizacja non profit.

Pierwsze wpłaty kupujących pozwoliły na organizację akcji ratunkowej przy użyciu łodzi Aity Mari 2024, należącej do HMR. Działania miały miejsce w środkowej części Morza Śródziemnego, a uratować udało się 43 osoby pochodzące m.in. z Egiptu, Sudanu i Bangladeszu.

Gra „Save The Fleet” jest elementem szeroko zakrojonej akcji pod tym samym tytułem. Fundusze na jej realizację gromadzone są za pośrednictwem portalu crowdfundingowego Goteo. Dotychczas udało się zgromadzić ponad 40 tys. euro, ale rola agencji nie kończy się tylko na stworzeniu gry. Członkowie agencji pracują na rzecz Humanitarian Maritime Rescue pro bono, co oznacza, że nie pobierają za te działania wynagrodzenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zarówno kampania, jak i gra mają za zadanie jeszcze bardziej nagłośnić problem, jakim jest kryzys migracyjny, a także zwrócić uwagę władz europejskich na konieczność wdrożenia skutecznych działań gwarantujących poszanowanie praw człowieka wszystkim migrantom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: The Stable

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się