– Kampania ta, w zmodyfikowanej formie, jest kontynuacją platformy komunikacyjnej Empiku, którą opracowaliśmy rok temu. Obecna linia obejmuje cztery spoty TV: na Black Week, świąteczny, mikołajkowy oraz poświęcony wprost zakupom bożonarodzeniowym. Opracowaliśmy także dedykowane key visuale – świąteczny i produktowy – mówi Józek Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends Warszawa.
Współpraca ma charakter projektowy, ale jest poprzedzona szeregiem wspólnych działań. Ostatnio agencja przygotowała m.in. key visual i spot tv z okazji 20 urodzin marki.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego