Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Schulz Brand Friendly rozpoczyna współpracę z marką Wawel

Wawel SA rozstrzygnął przetarg dotyczący strategii komunikacyjnej. Działaniami dla marki zajmie się agencja Schulz Brand Friendly.
O autorze
0 min czytania 2016-12-09

Wyłoniony w przetargu Schulz zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji marki Wawel. Współpraca obejmie wszystkie subbrandy marki, m.in.: czekolady, czekoladki – Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki, galaretki – Mieszanka Krakowska, Fresh & Fruity.

Współpraca rozpoczyna się od grudnia.

– Ta wygrana jest dla nas niezwykle cenna, a marka Wawel i jej działania budujące kategorię oraz przede wszystkim jej program CSR są nam szczególnie bliskie. Przed nami bardzo intensywny rok i bardzo ciekawe plany komunikacyjne. Cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z tak dojrzałą marką, która zasila polski rynek bogatą ofertą produktową – mówi Wojciech Kotala, CEO w Schulz Brand Friendly.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj