Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Schulz brand friendly z kampanią employer brandingową dla firmy Politan

Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje pełne portfolio marek należących do Politan: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja będzie pracowała z Politanem także w obszarze employer brandingu.
O autorze
1 min czytania 2018-03-28

Po wygranym przetargu Schulz brand friendly realizować będzie dla marki Politan szereg działań employer brandingowych, obejmujących zarówno komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną.

Nie od dziś prowadzimy działania w obszarze employer brandingu, jednak ten rok jest dla nas szczególny, gdyż wdrażamy nową, spójną strategię komunikacji stworzoną wspólnie z Schulz brand friendly. Zdajemy sobie sprawę, że silna marka pracodawcy wiąże się z dobrą reputacją firmy i wysokim zaangażowaniem pracowników. Celem zaplanowanych przez nas działań wizerunkowych jest poszerzenie świadomości marki Politan w regionie oraz pozyskiwanie wyjątkowych i zdolnych pracowników, którzy wyznają nasze wartości. Nasza strategia opiera się na szczerości i jest skierowana do ludzi, który potrafią otwarcie mówić o tym co ich boli, jak i o tym z czego są dumni. Po prostu chcemy szczerze opowiedzieć o firmie! – komentuje Alicja Jurga, HR Specialist, Politan.

Kampania będzie oparta o najważniejsze wartości firmy Politan: profesjonalizm, przedsiębiorczość, partnerstwo, przyszłość oraz patenty.

Bardzo cieszymy się, że Politan obdarzył nas pełnym zaufaniem i poszerzył zakres obsługi także o employer branding. W kontekście powszechnego trendu tak zwanego „rynku pracownika” wiemy jak ważna jest dbałość o wizerunek pracodawcy i dlatego employer branding jest kolejnym strategicznym obszarem usług, które oferujemy naszym klientom – komentuje Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj