Majowa kampania rekrutacyjna pod hasłem #SCHULZrozkwita wyróżniała się niecodzienną formą. W rozkwitające pąki o metaforycznym znaczeniu (rozkwitanie=rozwój) i zapylające do nich pszczoły wmontowane zostały gadające głowy pracowników, które zagadały do tych, co po drugiej stronie – w charakterystyczny dla każdego z autorów sposób. Pojawiły się zatem stylistyczne i gramatyczne kwiatki (sic!), absurdalne wtręty i improwizowane odzywki. Do werbalnego kuriozum dodana została muzyka stylizowana na cukierkowe piosenki z lat 50. Tak powstał hipnotyzujący miks, stworzony przez kreatywnych dla kreatywnych.
Kampania została doceniona i nagrodzona w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020 w kategorii film rekrutacyjny/wizerunkowy. Video zobaczyć można tutaj: http://bit.ly/SCHULZrozkwita-video.
Zobacz również
Dzięki owocnej kampanii zespół agencji zasiliło aż 10 nowych osób, które wystąpiły w kolejnym szalonym projekcie, zatytułowanym #SCHULZsiemaplony. Stanowi on kontynuację majowej akcji rekrutacyjnej.
– Chcemy się pochwalić najokazalszymi owocami, które wpadły do naszej spiżarki. Dołączyło aż 10 osób! A więcej osób w zespole, to większe pole do popisu i więcej owocnych przetargów! Z pełną spiżarnią jesteśmy gotowi nie tylko na nadchodzącą zimę, ale i na jeszcze więcej kreatywnych wyzwań – komentuje Michał Gajewski, associate creative director, Schulz brand friendly, słowami „świeżo zebranej” copywriterki Anny Klusek.
W materiale video nowo zatrudnieni pracownicy wcieli się w specjalnie zaprojektowane, gadające… warzywa i owoce. To trzeba zobaczyć: http://bit.ly/SCHULZsiemaplony-video
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Siły kreatywne wzmocnili: Maciej Urbanek (senior motion&art director), Jonasz Ulatowski (senior art director), Roksana Wantulok (art director) oraz Wioletta Leszczyńska (junior art director). Agencja zainwestowała także w copywriterów: Katarzynę Kantner, Annę Klusek oraz Michała Wierzbowskiego, który wrócił do agencji po dwuletniej przerwie, obejmując stanowisko senior copywritera. To nie jedyny powrót – z agencją ponownie związał się Filip Filipczak, który został retail senior strategist. Z kolei dział client service zasiliła Martyna Krupa, obejmując stanowisko account executive, a production managerem została Anna Siwek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Rozbudowa zespołu wynika z konieczności zwiększenia wydajności i efektywności pracy dla naszych stałych klientów, którzy w okresie pandemii nie zmniejszali swojej aktywności marketingowej. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że to jest jeden z najważniejszych dla nas momentów, jeżeli chodzi o działania sprzedażowe i możemy pozwolić sobie na przetestowanie niestandardowych sposobów dotarcia do klienta oraz zainteresowanie go naszymi usługami. Modyfikacja struktur agencji to kolejny powód tak szerokiej rekrutacji, dzięki której już teraz jesteśmy gotowi na obsłużenie zdecydowanie większej ilości projektów zarówno, przetargowych jak i produkcyjnych – komentuje Andrzej Kapera, managing director, Schulz brand friendly.
To jeszcze nie koniec zasileń w Schulz brand friendly. Trwa dalsze wzmacniane działu kreacji oraz social mediów. Agencja zatrudnia obecnie 60 osób i obsługuje takie marki jak Pudliszki, Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska czy marki z portfolio USP Zdrowie.