Grupa Publicis chce uprościć funkcjonowanie agencji i zmniejszyć ilość biurokracji, w związku z tym systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych. Marki Arc, Leo Burnett oraz MSL będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG Sp. z o.o., której CEO będzie Sebastian Hejnowski.
Hejnowski jest jednym z członków zespołu zarządzającego Publicis Communications, jest liderem procesów integracyjnych oraz budowania synergicznych rozwiązań pomiędzy poszczególnymi dywizjami Publicis Groupe. Ostatnie dwa lata spędził dzieląc swój czas między Warszawę i Paryż, gdzie pracował w biurze Publicis Groupe.
Zobacz również
– Sebastian to dynamiczny menedżer, który buduje efektywne organizacje i zapewnia ich wzrost. Jego skuteczność i umiejętności zarządzania będą ważnym elementem budowania zintegrowanej oferty spółek w jednym z filarów grupy – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications.
Transformacja biznesowa Publicis Groupe to proces, którego zadaniem jest stworzenie nowoczesnych rozwiązań z różnych dziedzin marketingowych, retailowych, technologicznych. Modularność oferty Publicis Groupe to odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku i firm, będących klientami koncernu. Firma stawia na rozwiązywanie problemów biznesowych klientów, tworzenie rozwiązań, które budują dla nich nowe perspektywy wzrostu i komunikację, która pozwala zdobywać istotną pozycję na rynku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]