„Sekretne zakupy zwierząt domowych”: Frisco.pl poszerza ofertę o pożywienie dla pupili

„Sekretne zakupy zwierząt domowych”: Frisco.pl poszerza ofertę o pożywienie dla pupili
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider e-grocery angażuje klientów w pomoc potrzebującym zwierzakom ze Schroniska VIVA w Korabiewicach.
O autorze
1 min czytania 2024-06-21

Należący do Grupy Eurocash sklep internetowy Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt domowych. W kategorii pet food znalazł się szeroki wybór karm suchych, mokrych oraz przysmaków.

– Z przeprowadzonych przez nas badań jasno wynika, że nasi klienci oczekują większej różnorodności produktów dla swoich pupili, w tym również karm z półki premium. Poszerzenie naszej oferty o produkty dla zwierząt domowych to naturalny krok w kierunku spełniania tych potrzeb. W ten sposób chcemy umocnić naszą pozycję lidera w branży e-commerce, ale jednocześnie pokazać, że troska o dobrostan zwierząt jest nam niezwykle bliska – Karolina Jaworska, Marketing Manager we Frisco.

Sekretne zakupy zwierząt domowych

Wraz z wprowadzeniem nowej oferty Frisco wystartowało z kampanią „Sekretne zakupy zwierząt domowych”, mającą na celu promowanie nowości w kategorii pet food oraz zaangażowanie klientów w działania charytatywne. Zasady są proste. Kupując produkty oznaczone specjalnym symbolem, klienci przyczyniają się do pomocy bezdomnym zwierzętom. Równowartość produktów zostanie przekazana w formie darowizny na rzecz Schroniska VIVA w Korabiewicach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji lider spożywczych zakupów online organizuje również konkurs dla konsumentów, w którym zwycięzcy otrzymają portrety swoich pupili w formie olejnego obrazu autorstwa Michała Torzeckiego oraz zestawy produktów dla zwierząt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania promocyjne

Działania promocyjne obejmują kampanię w mediach społecznościowych z udziałem influencerów, konkursy mające na celu zwiększenie świadomości o nowej ofercie, mailingi czy powiadomienia push. Na klientów czekają rabaty do -50% na wybrane produkty oraz specjalne vouchery na zakupy w kategorii pet food.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.