Selectivv wkracza do Turcji i zwiększa zatrudnienie w Polsce!

Polski oddział Selectivv Europe, nie zwalnia tempa rozwoju i przejmuje obsługę kolejnego rynku zagranicznego. Tym razem padło na Turcję.
O autorze
1 min czytania 2016-02-09

Po Ukrainie oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Turcja to kolejny kraj, w którym reklamodawcy, pod bacznym nadzorem Polaków, będą mogli wykorzystać zalety platformy Selectivv i realizować głęboko targetowane kampanie reklamowe na urządzenia mobilne. Tym samym, warszawski oddział Selectivv, staje się centralny punktem operacyjnym izraelskiej marki.

„Rynek telefonii mobilnej w Turcji jest jednym z największych w regionie. Kraj z prawie 80 milionową populacją i corocznymi wzrostami wydatków na kampanie mobilne rzędu 25-30% to idealne miejsce na wykorzystanie potencjału naszej platformy i możliwość dotarcia do dużej liczby nowych klientów” – twierdzi Dominik Karbowski, Wiceprezes Zarządu Selectivv Europe, odpowiedzialny za ekspansję międzynarodową.

Selectivv to platforma, pozwalająca na realizowanie kampanii reklamowych na smartfonach oraz tabletach dla ściśle wyselekcjowanego grona odbiorców. Dzięki integracji kilkunastu globalnych sieci reklamowych, Selectivv posiada obecnie największy zasięg na rynku reklamy mobilnej, dający w samej Polsce możliwość dotarcia do 10 milionów unikalnych użytkowników dziennie oraz możliwość realizacji kampanii w ponad 200 tysiącach aplikacji. Za tworzenie i nadzór nad każdą kampanią, odpowiadają wysoko wykwalifikowani specjaliści. Obecnie, warszawski hub, nadzoruje ponad 35% wszystkich kampanii realizowanych przez firmę. W związku z dynamiczną, międzynarodową ekspansją oraz koniecznością obsługi większej ilości kampanii, Selectivv Polska planuje znacząco zwiększyć zatrudnienie na stanowiskach trafficów i menadżerów kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj