Semcore uruchamia kolejny marketingowy projekt badawczy

Semcore startuje z case study „Co naprawdę działa w SEO”, w ramach którego przetestuje najskuteczniejsze taktyki pozycjonowania, będące wynikiem półrocznych warsztatów i rozmów z blisko setką pozycjonerów z całego świata.
O autorze
1 min czytania 2022-11-10

Inicjatywa badawcza jest już na zaawansowanym etapie, dlatego Semcore postanowiło uruchomić rekrutację na testy wdrożeniowe. Biznesy, które zdecydują się na współpracę, mogą otrzymać wdrożenie taktyk SEO o wartości do 100 000 złotych, o ile będą spełniać określone warunki badawcze. Dodatkowo dla 30 podmiotów przewidziane są bezpłatne konsultacje z ekspertem SEO, a wszystkie zainteresowane organizacje otrzymają dostęp do materiału przedpremierowo.

Szczegóły projektu oraz formularz znajdują się tutaj: semcore.pl/semcore-lab/co-naprawde-dziala-w-seo.

Projekt jest realizowany na platformie R&D SemcoreLAB, która łączy naukę i biznes. Inicjatywa może trwać nawet trzy lata, a estymowany budżet w zależności od wkładu podmiotów wynosi do 2 mln zł.

Poprzedni projekt badawczy Semcore „SEO Case Study” otrzymał wyróżnienia i nagrody marketingowe. Wówczas marka zdobyła koronę SEO, czyli pierwsze miejsca w Google na najbardziej kaloryczne frazy kluczowe: SEO, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron. Dodatkowo jest wymieniony w publikacji Instytutu Kotlera „Essentials of Modern Marketing-  Poland Edition”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami inicjatywy są między innymi: IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brand24, Sprawny Marketing, edrone, a także Collegium da Vinci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing