Inicjatywa badawcza jest już na zaawansowanym etapie, dlatego Semcore postanowiło uruchomić rekrutację na testy wdrożeniowe. Biznesy, które zdecydują się na współpracę, mogą otrzymać wdrożenie taktyk SEO o wartości do 100 000 złotych, o ile będą spełniać określone warunki badawcze. Dodatkowo dla 30 podmiotów przewidziane są bezpłatne konsultacje z ekspertem SEO, a wszystkie zainteresowane organizacje otrzymają dostęp do materiału przedpremierowo.
Szczegóły projektu oraz formularz znajdują się tutaj: semcore.pl/semcore-lab/co-naprawde-dziala-w-seo.
Zobacz również
Projekt jest realizowany na platformie R&D SemcoreLAB, która łączy naukę i biznes. Inicjatywa może trwać nawet trzy lata, a estymowany budżet w zależności od wkładu podmiotów wynosi do 2 mln zł.
Poprzedni projekt badawczy Semcore „SEO Case Study” otrzymał wyróżnienia i nagrody marketingowe. Wówczas marka zdobyła koronę SEO, czyli pierwsze miejsca w Google na najbardziej kaloryczne frazy kluczowe: SEO, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron. Dodatkowo jest wymieniony w publikacji Instytutu Kotlera „Essentials of Modern Marketing- Poland Edition”.
Partnerami inicjatywy są między innymi: IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brand24, Sprawny Marketing, edrone, a także Collegium da Vinci.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing