Pod koniec ubiegłego roku polski rząd zainicjował kampanię pod hasłem #SzczepimySię, zachęcającą społeczeństwo do szczepienia się przeciwko COVID-19. W ramach akcji na początku stycznia br. Kancelaria Premiera zaprezentowała spot z udziałem Cezarego Pazury, w którym aktor przekonywał, że szczepienie to nie tylko nasza prywatna sprawa.
Kilka dni temu swój własny spot zaprezentował Senat. Animowany film, w którym wystąpili członkowie Komisji Zdrowia oraz eksperci komisji, oparty jest na motywach wiersza Jana Brzechwy „Żuk” – w wideo senatorowie, czytając bajkę o żuku i biedronce, przekonują, dlaczego warto przyjąć szczepionkę.
Zobacz również
Jak czytamy w komunikacie Centrum Informacyjnego Senatu, twórcy spotu wybrali ten rodzaj formuły dla promocji idei szczepień zakładając, że będzie się ona wyróżniała i nie zginie w codziennym natłoku informacyjnym.
PS
Free Now wprowadziło nową usługę – firma zwróci koszty przejazdu do punktów, w których odbywają się szczepienia przeciwko Covid-19. Oferta dostępna jest w obrębie 7 polskich miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Łodzi i Katowic.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Elton John i Michael Caine wystąpili w najnowszej kampanii zrealizowanej na rzecz brytyjskiej służby zdrowia. Słynny wokalista oraz laureat Oscara w humorystyczny sposób zachęcają do przyjmowania szczepionki przeciwko koronawirusowi.