Automatycznie generowane raporty są zawarte w podstawowej ofercie firmy SentiOne wraz z dostępem do aplikacji badania opinii internautów oraz śledzenia wypowiedzi i wzmianek we wszystkich mediach społecznościowych, portalach, forach i blogach. Raporty umożliwiają szybki dostęp do kluczowych informacji takich jak zasięg, główne źródła wypowiedzi, sentyment i kontekst dyskusji internautów. Od teraz wszystkie kluczowe wykresy i analizy będzie można pobrać do prezentacji PowerPoint i w dowolny sposób edytować: dodawać komentarze, opisy, tytuły, nadać ton i narrację całej prezentacji.
Zobacz również
– Od marca zauważamy dużo większe zainteresowanie naszymi raportami. Okres pandemii i zamknięcia spowodował znaczące zwiększenie ruchu w internecie – a co za tym idzie, więcej danych do monitorowania dla nas! Od kiedy konsumenci masowo przenieśli się do świata online, zarejestrowaliśmy w SentiOne coraz więcej dyskusji, śledzimy coraz więcej wzmianek i zbieramy coraz więcej danych, aby pokazać klientom dokładny wgląd w preferencje konsumentów – dodaje Agnieszka Uba z SentiOne.
Nowa funkcjonalność pokrywa się z kierunkiem rozwoju produktów SentiOne – celem jest umożliwienie klientom szybszej i wygodniejszej pracy nad danymi. W tym celu spółka stale inwestuje w swój algorytm sztucznej inteligencji służący do mapowania wzmianek, oceny sentymentu, ulepszenia agregowania danych w raportach czy też analizy emocji wypowiedzi. Nowa funkcjonalność będzie dostępna od 17 września dla wszystkich użytkowników SentiOne; po więcej szczegółów zapraszamy na stronę SentiOne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach