Jak tworzyć efektywne strategie SEO i content marketingowe w erze digital? Na jakie zmiany specjaliści marketingu i SEO powinni się przygotować w kolejnych latach? Jak skutecznie negocjować z inwestorami? Między innymi o tym dyskutować będą uczestnicy 2. edycji międzynarodowej konferencji SEO & Content Camp, 25-27 maja w Zakopanem. Wydarzenie organizowane przez WhitePress będzie połączone z 10. urodzinami marki. Wśród 14 prelegentów wystąpią m.in. Judith Lewis z DeCabbit Consultancy, Koray Tuğberk GÜBÜR z Holistic SEO & Digital czy Maciej Gałecki z Bluerank. Spotkanie podzielone będzie na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich poruszy kwestie rozwijania biznesu w branży digital marketingu, drugi poświęcony będzie skutecznym działaniom content marketingowych i SEO. Tak w skrócie zapowiada się tegoroczna edycja SEO & Content Camp – na którą bilety są już dostępne na stronie WhitePress.
Konferencja SEO & Content Camp to obowiązkowa pozycja w kalendarzach specjalistów. W ubiegłym roku event odbywał się w samym sercu Szczyrku i okazał się strzałem w dziesiątkę. Tegoroczna odsłona wydarzenia również będzie miała miejsce w górskim klimacie, ale tym razem uczestnicy pod koniec maja odwiedzą Hotel Nosalowy Dwór Resort & SPA**** w Zakopanem.
Zobacz również
SEO & Content Camp – agenda wydarzenia
Podczas konferencji organizowanej przez WhitePress poruszane będą m.in. kwestie: zaawansowanych algorytmów i AI w SEO, przyszłości content marketingu, prowadzenia działań SEO na skalę międzynarodową, technicznych aspektów SEO. Oczywiście nie zabraknie też licznych branżowych case study.
– Po tak pozytywnym odbiorze poprzedniej edycji nie wyobrażaliśmy sobie, by nie powtórzyć tego sukcesu. Dlatego postawiliśmy na podobną formułę, ale przygotowaliśmy też kilka nowości. W tym roku podzieliśmy wydarzenie na dwa bloki tematyczne: Biznes Premium i SEO Premium. Pierwsza część będzie całkowicie poświęcona rozwijaniu biznesu w branży digital marketingu i SEO. Prelekcje będą związane z finansowaniem, negocjacjami z inwestorami, a także strategią rozwoju i skalowaniem biznesu. Z kolei drugi blok skupiony będzie wokół skutecznych działań content marketingowych i SEO. Przedstawione zostaną najciekawsze case studies z branży – twarde dane, testy efektywności i praktyczne tipy. Ta edycja będzie wyjątkowa jeszcze pod innym względem. W 2023 r. obchodzimy 10. urodziny, a konferencja SEO & Content Camp to idealna okazja, aby rozpocząć świętowanie w gronie ekspertów i specjalistów z branży. Stąd też tego punktu nie mogło zabraknąć w naszym harmonogramie – komentuje Paweł Strykowski, CEO, WhitePress.
Kogo zobaczymy na scenie SEO & Content Camp?
Podczas konferencji odbędą się wystąpienia cenionych ekspertów w dziedzinie SEO i content marketingu z Polski i zagranicy. Dodatkowo wszystkie wykłady będą tłumaczone symultanicznie. Co więcej, po każdym spotkaniu odbędą się Q&A z prelegentami. Do ich grona zalicza się m.in. Judith Lewis, założycielka DeCabbit Consultancy, która od blisko 30 lat zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach i Internecie. To znana i ceniona trenerka, uznawana za jedną z najbardziej wpływowych osób na brytyjskim rynku digitalowym.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Na scenie wystąpi także Kyle Roof, właściciel agencji High Voltage SEO, z lokalizacjami w Melbourne, Berlinie, Kingston i Phoenix, prelegent w zakresie SEO i testów SEO na konferencjach międzynarodowych. Jest współtwórcą PageOptimizer Pro, narzędzia do analizy czynników algorytmicznych, z którego korzystają specjaliści SEO na całym świecie. Kyle jest także współzałożycielem Internet Marketing Gold (IMG) społeczności internetowej, zajmującej się naukowym podejściem do SEO (ponad 3000 członków). Jego technikami i odkryciami interesuje się branża i liderzy biznesu z wielu krajów – dodaje Anna Halama, Marketing Team Leader, WhitePress.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bilety EDU, Standard i VIP już dostępne
Tak jak w poprzednim roku WhitePress przygotował dla uczestników kilka pakietów do wyboru. Bilet Edu daje możliwość wzięcia udziału w 10 prelekcjach TOP ekspertów oraz networkingu. Pakiet Standard zapewnia dodatkowo udział w after party, nocleg w luksusowym Hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA****, pyszne lokalne śniadanie następnego dnia oraz dostęp do komfortowej strefy SPA & Wellness. Najbardziej bogaty bilet VIP to aż 3 dni edukacji i zabawy, 2 noclegi, dostęp do 14 prelekcji światowej klasy profesjonalistów, before i after party, atrakcje specjalne oraz dużo więcej możliwości do wymiany doświadczeń i integracji z osobami z branży m.in. w trakcie panelu dyskusyjnego.
Wszystkie pakiety i harmonogram wydarzenia dostępne są na stronie organizatora.
WarmUp – rozgrzewka przed konferencją
WarmUp – to rozgrzewka przed konferencją SEO & Content Camp 2023 i 10. urodzinami WhitePress. Czołowi polscy prelegenci zawitają kolejno do: Wrocławia, Warszawy i Poznania. Podczas spotkań odbędą się m.in. 4 prelekcje i networking. Ponadto uczestnicy zyskają też niepowtarzalną szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród, w tym biletów na SEO & Content Camp 2023.
– Przygotowaliśmy te 3 spotkania przede wszystkim z myślą o osobach, które pracują w digitalu, zajmują się content marketingiem lub SEO. Chcieliśmy stworzyć formułę, która będzie idealnym wstępem do konferencji SEO & Content Camp 2023. To również kolejna okazja do wymiany doświadczeń, networkingu i integracji. Pierwszy WarmUp startuje już 24 lutego we Wrocławiu. Prelegentami podczas tej rozgrzewki będą: Ewelina Podrez-Siama – CEO w Fox Strategy, Mateusz Buczkowski – marketing manager w Green Parrot, Paweł Konopiński – ekspert SEO w Grupie TENSE oraz Tomasz Biegun – head of content marketing & SEO w WhitePress. Uczestnicy będą mogli poznać praktyczne case study, posłuchać o SEO wspomaganym Google Discover oraz bardzo na topie – o pozycjonowaniu rolek, shortsów i Tik-toków. Następnie w Warszawie spotkamy się 24 marca, a trzeci i ostatni WarmUp odbędzie się w Poznaniu 21 kwietnia, miesiąc przed konferencją – mówi Anna Halama.