Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

SEO Vibes Poland u podnóża Tatr. Upoluj wejściówkę na największą konferencję WhitePress z międzynarodowymi ekspertami [KONKURS]

SEO Vibes Poland u podnóża Tatr. Upoluj wejściówkę na największą konferencję WhitePress z międzynarodowymi ekspertami [KONKURS]
Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu i nie tylko, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – to tylko kilka z wielu atrakcji, które czekają na uczestników tegorocznej edycji SEO Vibes Poland. Konferencja organizowana przez WhitePress odbędzie się w dniach 15-18 maja w Białce Tatrzańskiej.
O autorze
2 min czytania 2024-04-26

Międzynarodowi eksperci SEO na Podhalu

W tym roku na konferencji SEO Vibes Poland wystąpi ponad 25 czołowych ekspertów z całego świata. Podczas wykładów, warsztatów i mastermindów zaprezentują oni najświeższe trendy w digital marketingu, które będą przydatne zarówno dla dyrektorów marketingu, właścicieli firm, jak i specjalistów SEO i content marketerów.

Na głównej scenie pojawią się m.in.:

  • Fery Kaszoni, Dyrektor Zarządzający w Search Intelligence Ltd, entuzjasta wyszukiwarek i doświadczony programista.
  • Liraz Postan, międzynarodowa ekspertka w obszarze SEO i contentu, prelegentka na takich globalnych konferencjach jak Brighton SEO (wystąpi z tematem „Two cents about SEO with Low-budgets”).
  • Mads Singers, specjalista z ponad 10-letnim doświadczeniem w firmach Fortune500 takich jak Xerox i IBM (przedstawi prelekcję „Niching down the right way – where most SEO’s go wrong?”).
  • Christopher Hofman Laursen, Head of SEO w agencji InboundCPH, duńskiej agencji
    marketingu internetowego z Kopenhagi (zaprezentuje temat „How to unlock user insights with
    Customer Journey Mapping on Google”).
  • Kamila Cichocka, CMO Microsoft w regionie Europy Środkowej, współpracowała z
    globalnymi markami, tworząc innowacyjne podejścia do wprowadzania produktów na rynek
    oraz kampanie marketingowe.

Nie zabraknie również prelekcji związanych z tematem, który od ponad dwóch lat jest numerem 1 w branży SEO i content marketingowej. Mowa oczywiście o sztucznej inteligencji. O wykorzystaniu AI oraz jej wpływie na pracę ekspertów SEO opowiedzą m.in. Stacey MacNaught (prelekcja: „Beyond Article Writing: AI in Your Link Building Efforts”) i Heather Physioc (wystąpienie „The Trust Horizon: Credibility is the Next Big Battleground in AI-Influenced Search”).

– SEO Vibes Poland to doskonała okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń nie tylko z polskimi specjalistami, lecz także zagranicznymi liderami branży. W zeszłym roku przygotowaliśmy aż 17 eventów w całej Europie i poza nią, a ten rok będzie jeszcze bardziej intensywny. Eventy branżowe realizujemy na całym świecie m.in. w Sao Paulo, Istambule czy Dublinie, ale tylko na SEO Vibes Poland na uczestników czekają aż 3 wieczory networkingowe, które są szansą na nawiązanie nowych kontaktów i poznanie różnych podejść do SEO i content marketingu, a także digital marketingu w ogóle. Wyjątkowa formuła naszej konferencji pozwala na wspólne spędzenie czasu, integrację, relaks, a także zdobywanie wiedzy. A to pozwala wyciągnąć maksimum z tego wydarzenia zarówno pod kątem merytorycznym, biznesowym, jak i relacyjnym. Poprzednia edycja imprezy została oceniona bardzo wysoko przez uczestników i uzyskała ocenę 9/10, w tym roku mamy nadzieję powtórzyć, a nawet przebić ten sukces – mówi Patrycja Górecka Butora, Head of Marketing, WhitePress.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mastermindy, które rozwiną biznes SEO

Podczas SEO Vibes Poland 2024 odbędą się również mastermindy dotyczące skalowania agencji SEO. Sebastian Suma, Co-founder i CEO agencji Sempai, pokaże, jak zarządzać firmą w oparciu o dane.

O tym, jak w stabilny sposób rozwijać biznes agencyjny poprzez budowanie struktur i wprowadzanie procesów, opowie Jarosław Miszczak – CEO Bluerank. Ekspert podpowie także, jak budować interdyscyplinarne zespoły projektowe w branży digital oraz jak mierzyć efektywność organizacji podczas skalowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z kolei Ewelina Podrez-Siama, założycielka grupy agencji Fox Strategy, zdradzi tajniki budowania zespołu otwartego na rozwój i zmianę, a także pokaże, jak stopniowo oddawać odpowiedzialność członkom zespołu. To będzie świetna okazja do poznania narzędzi niezbędnych do tworzenia kultury organizacyjnej w firmie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie, każda o wartości 1217 zł brutto. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze 8 maja.

Regulamin konkursu