E-book „SEO Content Marketing” stanowi kompendium wiedzy na temat optymalizacji materiałów umieszczanych na stronach internetowych w celu zwiększania na nich ruchu oraz ich widoczności w Google. Czytelnicy znajdą w nim odpowiedzi na pytania, m.in.: jak dobierać słowa kluczowe, jak optymalizować materiały promocyjne pod kątem SEO, jak mierzyć efekty działań.
„Co było impulsem do napisania e-booka? Wiele osób zarządzających witrynami internetowymi nie dostrzega korzyści SEO, które mogą płynąć z odpowiedniego wdrożenia strategii content marketingowej. Ludzie nie są świadomi, że właściwa optymalizacja materiałów umieszczanych w serwisach, może mieć niebagatelny wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Tworząc naszego e-booka, chciałyśmy zwrócić uwagę na tę kwestię” – mówi Marta Gryszko, współautorka publikacji.
Zobacz również
Publikacja została stworzona z myślą o właścicielach serwisów internetowych, specjalistach ds. marketingu i promocji, osobach zarządzających treściami na stronach internetowych oraz pozycjonerach.
Darmowy e-book jest możliwy do pobrania tutaj.
Autorkami publikacji są Marta Gryszko i Karolina Gudecka. Marta Gryszko jest związana z branżą SEO od 2005 roku. Prowadzi bloga o pozycjonowaniu, tworzy kursy SEO. Jest właścicielką firmy INFEO Marta Gryszko i partnerką w Wake App Sp. z o.o. Karolina Gudecka od 2009 roku pracuje w branży marketingu internetowego. Zdobywała doświadczenie jako specjalistka ds. marketingu i PR, m.in. w serwisie finansowym Bankier.pl, sieci reklamy internetowej Goldbach Audience (obecnie Stroer Digital Media), a obecnie w firmie Wake App.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerami wydania są: Brandle, Clusteric, Dziennik Internautów, Magazyn Online Marketing Polska, Nowa Koncepcja SEO, Nowy Marketing.
Słuchaj podcastu NowyMarketing