Sfinks wprowadza nową markę – Lepione & Pieczone

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK, otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone. Tym samym wprowadza na rynek nowy koncept gastronomiczny, działający w coraz bardziej popularnym w Polsce i na świecie segmencie fast casual dining.
O autorze
1 min czytania 2018-07-02

Nowa restauracja mieści się w ścisłym centrum Łodzi, tj. przy ul. Piotrkowskiej 89 i jest prowadzona we franczyzie.

 Nowy koncept Lepione & Pieczone nawiązuje bezpośrednio do charakterystycznych smaków Chłopskiego Jadła, łącząc przy tym tradycję z nowoczesnością. Jest to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, szczególnie tych młodszych, którzy z jednej strony chcą zjeść zdrowy, domowy posiłek w wysokiej jakości i niewygórowanej cenie, a jednocześnie zależy im na szybkiej i sprawnej obsłudze. Liczymy, że nowy format przypadnie do gustu klientom tym bardziej, że kuchnia polska to numer jeden na liście gastronomicznych preferencji – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy marka Lepione & Pieczone.

Pierwszy lokal Lepione & Pieczone zajmuje powierzchnię ponad 100 m2. Jego wnętrze ma charakter nowoczesny, a wiodącym elementem dekoracyjnym są zdjęcia pokazujące proces lepienia pierogów. Główną część lokalu stanowi otwarta kuchnia, dzięki czemu gość może zobaczyć pracę kucharzy przygotowujących na miejscu zdrowe, domowe jedzenie na każdą porę dnia. Dania są inspirowane kartą Chłopskiego Jadła, stąd w menu Lepione & Pieczone znalazł się szeroki wybór pierogów z wody i z pieca, kasze, tradycyjne polskie podpłomyki, a także pieczone mięsa i ryby. W ofercie są również sałatki dnia podawane w charakterystycznych słoikach, zupa, desery oraz napoje. Lokal działa od niedzieli do czwartku w godzinach 12.00-22.00, a w piątki i w soboty od 12.00 do 24.00.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj