„Shareable Contact Charging” to tytuł kampanii promującej nowy model smartfonów marki Huawei – P30. Telefon cechuje się tym, że można go naładować z wykorzystaniem innego podłączonego urządzenia.
Tę nietypową funkcję marka Huawei postanowiła podkreślić zdjęciami przedstawiającymi kobiety karmiące piersią w miejscach publicznych. Każda kreacja została też okraszona napisem – „Dziel energię między dwa urządzenia gdziekolwiek jesteś”. Tym samym marka pragnęła również zaznaczyć, że widok karmiącej kobiety w takich miejscach jak restauracja czy autobus nie powinien nikogo dziwić.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Za realizację odpowiada agencja M&C Saatchi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Pod koniec maja 2018 roku ruszyła ogólnopolska kampania społeczna promująca karmienie piersią w miejscach publicznych.
PS2
Najnowsza kampania marki Mothercare stworzona w duchu body positive zachęca mamy do akceptacji swojego poporodowego ciała.