Shawn Mendes w nowej kampanii promującej wiosenną kolekcję Tommy Hilfiger

Kampania „Tommy X Shawn Classics Reborn” powstała we współpracy z piosenkarzem i autorem piosenek – Shawnem Mendesem. W kampanii wzięli udział przyjaciele i rodzina artysty, a także działacze na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz przedstawiciele młodego pokolenia.
O autorze
2 min czytania 2023-03-22

Do Shawna dołączyła jego siostra Aaliyah Mendes, artysta, wokalista i autor piosenek, a także bliski przyjaciel – Jon Vinyl, producent artystyczny Mike Sabath, artysta Ahmad Cissé, pisarka i modelka Maye Musk, projektantka Czarina Kwong, aktywistka Deprise Lons, model Yvesmark Chery i modelka Anita Jane Pathammavong.

Kampania prezentuje 28-elementową kolekcję dla kobiet i mężczyzn. Każdy z projektów został poświęcony nowej interpretacji klasyki stylu preppy. Wspólna wizja Tommy’ego Hilfigera i Shawna Mendesa łączy cztery idee. Pierwsze z nich to Color Reborn i Materials Reborn – skupione wokół zrównoważonych innowacji w kolekcji. Dwie kolejne, Self Reborn i Community Reborn, odzwierciedlają współczesny styl życia.

Color Reborn to materiały uzyskane dzięki przetworzeniu tekstyliów. Tkaniny Recycrom wykorzystują nową technikę produkcji barwników, które powstają w wyniku przetworzenia włókien z fabrycznych odpadów tkanin na sproszkowany pigment. Materials Reborn to wizja, która uwzględnia najnowocześniejsze technologie produkcji nowych, materiałów z odzyskanych surowców. W kolekcji zastosowano Circulose – materiał wykonany z mieszanki przetworzonych odpadów tkanin i włókien drzewnych. Jego produkcja zmniejsza zapotrzebowanie na nowe surowce i sprawia, że wyrzucone bawełniane ubrania mogą być częścią bardziej cyrkularnego systemu recyklingu – zamiast trafiać na wysypiska śmieci. Self Reborn to zobowiązanie do nowego spojrzenia na pomysły, pasje i poglądy – i na to, co nosimy. Community Reborn to pragnienie, by otaczać się ludźmi, którzy motywują nas do bycia lepszymi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kolekcja „Tommy X Shawn Classics Reborn” stawia kolejny krok na drodze do realizacji naszej wizji zrównoważonego rozwoju. Dążymy bowiem do tworzenia mody, która nie marnuje niczego i jest dostępna dla każdego – mówi Tommy Hilfiger. – Shawn to imponujący młody człowiek i rzecznik pozytywnych zmian w świecie. Jesteśmy dumni, że możemy z nim współpracować i doceniamy rolę, którą pełni w tworzeniu przyszłości bardziej odpowiedzialnej mody – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa kolekcja, stworzona we współpracy z Shawnem Mendesem, powstała z inspiracji stylem preppy marki Tommy Hilfiger w latach 90. Wyraźnie zaakcentowano fasony, wyjątkową wygodę i różnorodność. Projekty odzwierciedlają modę Tommy’ego w nowoczesny sposób – tworzą klasykę na dziś i na jutro.

– Jestem bardzo podekscytowany, że mogę pracować z moją rodziną Tommy’ego nad kolekcją Classics Reborn – mówi Shawn Mendes. – Nasza kolekcja jest dla mnie tak wyjątkowa, bo mogłem pracować z Tommym Hilfigerem nad niesamowitymi projektami – wysokiej jakości, zrównoważonymi wersjami ich najbardziej klasycznych ubrań – mówi wokalista.

Wszystkie materiały wykorzystane do stworzenia kolekcji posiadają certyfikaty zrównoważonego rozwoju przemysłu odzieżowego: Responsible Wool Standard (RWS), Organic Content Standard (OCS) i Global Recycled Standard (GRS). Więcej informacji na temat strategii zrównoważonego rozwoju marki Tommy Hilfiger można znaleźć na stronie internetowej responsibility.pvh.com/tommy.