Shell serdecznie wita konkursem mikołajkowym „Wygraj jazdę marzeń na nowy rok!” .

Shell Polska, chcąc wprowadzić swoich Klientów w magiczny nastrój zbliżających się świąt, przygotował dla nich specjalny mikołajkowy konkurs. Do wygrania są dwa miesiące jazdy luksusowym BMW X3 oraz bony na paliwo o łącznej wartości 20 000 zł.
O autorze
1 min czytania 2016-12-06

Akcja została zorganizowana we współpracy z BMW, a do udziału w niej zostali zaproszeni także popularni influencerzy. Komunikację konkursu wspiera szeroko zakrojona kampania radiowa.

W tym wyjątkowym, przedświątecznym czasie marka Shell postanowiła szczególnie zadbać o swoich Klientów i dać im szansę wygrania dwumiesięcznej jazdy najnowszym modelem BMW X3 oraz  bonów na paliwo o łącznej wartości 20 000 zł.  Aby wziąć udział w konkursie należy zatankować pomiędzy 2 a 18 grudnia na stacji Shell minimum 25 l dowolnego paliwa podczas jednej transakcji, zachować dowód zakupu oraz zrobić sobie pomysłowe zdjęcie w obrębie stacji Shell. Zdjęcie należy potem opublikować na stronie www.shell.pl wraz z uzasadnieniem: Dlaczego to właśnie Ty powinieneś wygrać nagrodę główną?

Do promocji konkursu zaangażowani zostali topowi influencerzy, którzy na swoich fanpage’ach na Facebooku zachęcają do udziału w akcji. Wśród nich znaleźli się: Michał Górecki, MotoDoradca, Bakusiowo, Oczekując.pl, SuperStyler, Szafeczka, Szczesliva oraz AdBuster. Konkurs wspiera także kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, stacjach radiowych Sieci Agora oraz stacjach należących do pakietu „Drapacz Chmur”.

Konkurs to kolejna już współpraca z naszym partnerem strategicznym – marką BMW – oraz ze znanymi influencerami. Chcemy nieustannie docierać do coraz szerszego grona odbiorców, dlatego też korzystamy z różnych kanałów komunikacji, łącząc te tradycyjne z niestandardowymi – komentuje Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager, Shell Polska. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz konkursu, 6 grudnia na stacjach Shell czekają specjalne mikołajkowe prezenty dla najmłodszych.

Szczegóły i regulamin konkursu  znajduje się na stronie www.shell.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się