Shortlista Marketing Master 2025: 30 najbardziej wszechstronnych marketerów

Shortlista Marketing Master 2025: 30 najbardziej wszechstronnych marketerów
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło shortlistę drugiej edycji rankingu Marketing Master – zestawienia najbardziej wszechstronnych marketerów w Polsce. 
O autorze
1 min czytania 2025-11-06

Na shortliście znalazło się 30 marek, które w minionym roku uzyskały najwyższe łączne wyniki punktowe w trzech kluczowych konkursach branżowych organizowanych przez SAR: Effie Awards Poland, Innovation i KTR. 

Zwycięzców poznamy 26 listopada podczas Gali Marketing Master, inaugurującej dwudniową konferencję Imagination Day 2025.

– Marketing Master to ranking, który pokazuje, jak wygląda dziś dojrzały marketing – wszechstronny, odważny, niestandardowy, a przy tym odpowiedzialny. Chcemy wyróżniać tych reklamodawców, którzy potrafią łączyć strategię z emocją, dane z intuicją i efektywność z kreatywnością. To właśnie ta kombinacja kompetencji napędza rozwój branży – mówi Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Jasne zasady konkursu

Udział w zestawieniu jest bezpłatny i nie wymaga zgłoszeń. Uwzględniane są wszystkie podmioty, które zdobyły punkty w przynajmniej jednym z trzech konkursów organizowanych przez SAR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze względu na różne systemy ocen i skalę punktową, stosowany jest jednolity mechanizm przeliczeniowy – zwycięzca każdego konkursu otrzymuje 10 punktów (100%), a wyniki pozostałych marek są przeliczane proporcjonalnie do tego poziomu.

Końcowa punktacja to średnia z trzech obszarów: efektywności, kreatywności i innowacyjności, z zachowaniem równej wagi każdego z nich. W ten sposób powstaje obiektywne, mierzalne zestawienie, które odzwierciedla całoroczne osiągnięcia marek w trzech kluczowych aspektach działań marketingowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Shortlista 30 najbardziej wszechstronnych marketerów

W zestawieniu Marketing Master 2025 znalazły się marki, które w ostatnim roku konsekwentnie łączyły kreatywność z efektywnością i innowacyjnym podejściem do komunikacji. Na liście 30 marek znalazły się (w kolejności alfabetycznej):

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Allegro
  • Answear.com
  • Clovin
  • Dawtona
  • Decathlon 
  • Grupa Kino Polska
  • Grupa Maspex
  • Grupa OLX
  • Grupa Pracuj
  • Health Labs Care
  • Igorilla
  • ING Bank Śląski
  • Kompania Piwowarska
  • L’Oréal 
  • LOTTE Wedel
  • Mastercard
  • Mata
  • McDonald’s 
  • Mondelēz
  • Nutico™
  • ORLEN
  • PepsiCo
  • BLIK
  • Reckitt Benckiser
  • Rossmann 
  • SFM Soft
  • TechNovator
  • TS Wisła Kraków
  • Unilever
  • Żabka

Gala Marketing Master

Pięciu najbardziej wszechstronnych marketerów zostanie nagrodzonych pierścieniami podczas Gali Innovation + Marketing Master, która odbędzie się 26 listopada 2025 r. o godz. 19.00 w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wydarzenie zainauguruje trzydniowy cykl spotkań, którego kontynuacją będzie dwudniowa konferencja Imagination Day 2025, organizowana przez SAR w dniach 27-28.11.