Siedmioslajdowiec #14 – 7 słabych filmów, które po Oscara wyniosła promocja

Siedmioslajdowiec #14 – 7 słabych filmów, które po Oscara wyniosła promocja
Tradycyjny marketing filmowy skierowany do widzów bardzo rzadko ma jakikolwiek wpływ na to, jaki film dostanie Oscara.
O autorze
0 min czytania 2015-03-11

To zakulisowe działania i promowanie filmów w precyzyjnie wybranych grupach może sprawić, że średni film pokona największych nawet pretendentów w wyścigu po prestiżową statuetkę.

W tym bonusowym Siedmioslajdowcu przygotowaliśmy dla Was kilka przykładów filmów, które dostały Oscara w głównej kategorii, ale które bladły w porównaniu z ówczesną konkurencją. Były pięknymi wydmuszkami lub nie wytrzymały próby czasu, a swoje nagrody zawdzięczają często kosztownej promocji i odpowiedniej proporcji splendoru oraz brudnych zagrań.

Zapraszamy Was do zapoznania się z 7 (stosunkowo) słabymi filmami, które po Oscara wyniosła promocja.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Więcej Siedmioslajdowców znajdziecie tutaj >

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się