Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Siemens budzi emocje i kreatywność miłośników kawy

Marka Siemens rozpoczyna twórczy konkurs filmowy dla kawoszy. Zadaniem, stojącym przed uczestnikami, jest stworzenie alternatywnego zakończenia interaktywnego filmu. Nagrodami w konkursie jest 10 000 zł oraz ekspresy marki Siemens.
O autorze
1 min czytania 2016-12-12

Kampania promuje ekspresy Siemens, w tym flagowy model – EQ.9. Na jej potrzeby została stworzona strona http://obudzemocje.pl/, gdzie można zobaczyć interaktywne filmy. W konkursie „Obudź emocje” biorący udział miłośnicy czarnego napoju podejmują kreatywne zadanie polegające na wyreżyserowaniu i nagraniu własnego zakończenia historii pokazanych na filmach, w którym kawa pobudza emocje. Konkurs trwa w dniach od 8 grudnia 2016 do 31 stycznia 2017. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody w postaci 10 000 złotych i dwóch ekspresów Siemens EQ.6.

Kampanii towarzyszy promocja konsumencka cashback, w ramach której, w zależności od wybranego modelu, można odebrać do 500 zł premii.

To kolejna na przestrzeni ostatnich lat edycja kampanii promocyjnej automatycznych ekspresów do kawy serii EQ marki Siemens realizowana wspólnie agencją INSIGNIA. Agencja odpowiada za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej, wykonanie landing page’a, opracowanie scenariuszy spotu, a także kampanię display (w tym zaplanowanie oraz zakup mediów). Za produkcję filmu odpowiedzialny jest dom produkcyjny PrimeMovers. Reżyserem filmu jest Roman Przylipiak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj