Kampania „Empower a woman. Empower a nation” – została stworzona z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Kobiet przez ONZ Australia. Ma ona promować działalność na rzecz praw kobiet na całym świecie.
Spot podkreśla znaczenie kobiecej solidarności. Ma na celu uświadomić kobietom, że na ich życie bardzo często mają wpływ ich poprzedniczki – matki, babcie, prekursorki w różnych dziedzinach nauki.
Zobacz również
Kreacja podkreśla, jak ważna jest walka o należące się kobietom prawa, szczególnie że wiele z nich nie ma dostępu do podstawowych rzeczy takich jak dach nad głową, prawo do wolności obywatelskiej czy edukacji.
Za kreację spotu odpowiada agencja BMF.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jeśli chcecie zobaczyć więcej kampanii poruszających kwestie kobiecej siły wejdźcie → tutaj. Przygotowaliśmy przegląd kobiecych kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nie tylko ONZ porusza tę ważna kwestię, jaką jest równość kobiet. Niedawno Nike przygotowało spoty z różnych stron świata mówiące o sile kobiecości. Możecie zobaczyć je tutaj.