Siła jest kobietą

Siła jest kobietą
Normalne kobiety, matki. Szefowa kuchni, chemiczka, operatorka filmowa. To tylko kilka kobiet, które biorą udział w tym mocno emocjonalnym spocie.
O autorze
1 min czytania 2017-03-29

Kampania „Empower a woman. Empower a nation” – została stworzona z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Kobiet przez ONZ Australia. Ma ona promować działalność na rzecz praw kobiet na całym świecie.

Spot podkreśla znaczenie kobiecej solidarności. Ma na celu uświadomić kobietom, że na ich życie bardzo często mają wpływ ich poprzedniczki – matki, babcie, prekursorki w różnych dziedzinach nauki.

Kreacja podkreśla, jak ważna jest walka o należące się kobietom prawa, szczególnie że wiele z nich nie ma dostępu do podstawowych rzeczy takich jak dach nad głową, prawo do wolności obywatelskiej czy edukacji.

Za kreację spotu odpowiada agencja BMF.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Jeśli chcecie zobaczyć więcej kampanii poruszających kwestie kobiecej siły wejdźcie → tutaj. Przygotowaliśmy przegląd kobiecych kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie tylko ONZ porusza tę ważna kwestię, jaką jest równość kobiet. Niedawno Nike przygotowało spoty z różnych stron świata mówiące o sile kobiecości. Możecie zobaczyć je tutaj.