Kampania „Empower a woman. Empower a nation” – została stworzona z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Kobiet przez ONZ Australia. Ma ona promować działalność na rzecz praw kobiet na całym świecie.
Spot podkreśla znaczenie kobiecej solidarności. Ma na celu uświadomić kobietom, że na ich życie bardzo często mają wpływ ich poprzedniczki – matki, babcie, prekursorki w różnych dziedzinach nauki.
Zobacz również
-
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Kreacja podkreśla, jak ważna jest walka o należące się kobietom prawa, szczególnie że wiele z nich nie ma dostępu do podstawowych rzeczy takich jak dach nad głową, prawo do wolności obywatelskiej czy edukacji.
Za kreację spotu odpowiada agencja BMF.
PS
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Jeśli chcecie zobaczyć więcej kampanii poruszających kwestie kobiecej siły wejdźcie → tutaj. Przygotowaliśmy przegląd kobiecych kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nie tylko ONZ porusza tę ważna kwestię, jaką jest równość kobiet. Niedawno Nike przygotowało spoty z różnych stron świata mówiące o sile kobiecości. Możecie zobaczyć je tutaj.