Silesion.pl to uruchomiony przez Kamila Durczoka ponad rok temu regionalny portal informacyjny, zajmujący się tematyką związaną ze Śląskiem. Oprócz lokalnych newsów, czytelnicy znajdą w nim treści publicystyczne, lifestyle’owe oraz materiały video. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się felietony video, w których szef serwisu komentuje bieżące wydarzenia polityczne i społeczne. Serwis niedawno zaprezentowany został w nowej odświeżonej odsłonie graficznej.
– Silesion.pl to serwis o olbrzymim potencjale reklamowym. Składają się na niego atrakcyjny content, tworzony przez 20 – osobową redakcję, dużo ciekawych, niestandardowych treści video oraz nowoczesny nieprzeładowany reklamami layout. Wszystko to przekłada się na bardzo dobre statystyki jakości ruchu oraz viewability. Takie strony przyciągają reklamodawców i takich właśnie wydawców poszukujemy, tworząc nasze portfolio. – mówi Aneta Dąbska, Head of Publishers Relations w Ströer Digital Media.
Zobacz również
Oprócz wyłączności agencyjnej na sprzedaż reklamy display i video, współpraca przewiduje organizowanie dedykowanych akcji specjalnych oraz sponsoringowych, a także kooperację przy promocji serwisu wśród reklamodawców. – Szukaliśmy partnera, który zapewni nie tylko lepszą monetyzację powierzchni, ale też wesprze nas zarówno w promocji wśród reklamodawców, jak i w kreowaniu niestandardowych działań reklamowych. – mówi Justyna Szymczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży, Silesion.pl
Oferta reklamowa Silesionu obejmuje m.in. standardowe formaty display oraz reklamę w tzw. boxach na stronie głównej, artykuły sponsorowane, pre-rolle przed materiałami video, a także sponsoring sekcji. – Oferujemy jednak coś więcej – dotarcie do jednej z najatrakcyjniejszych grup reklamowych – mieszkańców jednego z najszybciej rozwijających się regionów Polski – podkreśla Justyna Szymczyk.
Silesion.pl to kolejny wartościowy wydawca, który zasilił w tym roku ofertę Ströer Digital Media.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Do portfolio firmy dołączyły również WirtualneMedia.pl, a także 6 witryn grupy Motor-presse, m.in. menshealth.pl, womenshealth.pl oraz auto-motor-i-sport.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing