Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

„Silhouettes”: kampania fundacji Melanoma Fund przypomina o konieczności ochrony przed słońcem podczas uprawiania sportu

„Silhouettes”: kampania fundacji Melanoma Fund przypomina o konieczności ochrony przed słońcem podczas uprawiania sportu
Sport to zdrowie, o ile uprawiasz go z umiarem i rozwagą. Przypomina o tym kampania „Silhouettes”. Fundacja Melanoma Fund zwraca w niej uwagę na to, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna podczas uprawiania sportu na dworze.
O autorze
1 min czytania 2024-06-25

Regularne uprawianie sportu to klucz do zdrowia, dobrego samopoczucia i sposób na zachowanie równowagi pomiędzy pracą i wypoczynkiem. Okazuje się jednak, że niekiedy sport… może zabijać. A przynajmniej tak twierdzą autorzy kampanii „Silhouettes”.

Akcja polegająca na rozwieszeniu billboardów ma zwracać uwagę na ryzyko wystąpienia niebezpiecznych znamion, które mogą przekształcić się w raka skóry – czerniaka. Najczęstszym powodem tego schorzenia jest nadmierna ekspozycja na słońce, a o to nietrudno podczas aktywności fizycznej na świeżym powietrzu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na plakatach i grafikach publikowanych w mediach społecznościowych widać fragmenty ludzkiego ciała, na których pojawiły się znamiona przypominające kształtem postaci sportowców, m.in. biegacza, kolarza czy pływaka. Zdjęcia na potrzeby kampanii wykonał fotograf James Day, a zaprojektowano je we współpracy z chirurgiem zajmującym się rakiem skóry, panem Siva Kumarem. W ten sposób twórcy zadbali o autentyczność przekazu.

Zdjęcia: Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!”: w 5 miastach Polski pojawi się autobus

Katowice, Gdynia, Grunwald, Wrocław oraz w Lublin – to właśnie tam w tym roku odbywać się będzie unijna kampania „Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!”. Na ulice tych miast wyjedzie autobus oferujący między innymi spotkania z lekarzami i naukowcami, którzy na co dzień zajmują się tematyką nowotworową. Kampania ma na celu szerzenie wiedzy na temat profilaktyki onkologicznej oraz przełamywanie społecznego tabu związanego z rakiem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Kluby ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet piszą listy do dzieci chorych na raka. Odbiorcami podopieczni fundacji Cancer Fighters

Szczypiorniści zapoczątkowali akcję pisania listów do podopiecznych fundacji Cancer Fighters, którzy zmagają się z nowotworem. Do wzięcia udziału w inicjatywie zachęcają też kibiców. Zobacz, jak możesz wesprzeć inicjatywę.