„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer”. Nietypowa kampania dla Schroniska na Paluchu

Ruszyła kampania promująca wolontariat w Schronisku Na Paluchu. Pomysł i realizację przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, Zenith, LiquidThread, Performics i Prodigious. Filtr na TikToka zrealizowała agencja Double Espresso.
O autorze
1 min czytania 2023-04-07

„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” to hasło kampanii, w której Schronisko na Paluchu zachęca do długoterminowego zaangażowania się w wolontariat polegający na wyprowadzaniu psów. 

Z tej okazji powstał filtr na TikToku, który pomaga dobrać odpowiednią dla siebie grupę wolontariacką bazując na preferencjach odnośnie do psów: ich wielkości, wieku czy aktywności.

Głównymi kanałami promocji akcji jest digital i OOH. W ramach działań przygotowane zostały materiały do social mediów, zarówno animowane, jak i statyczne, bannery display, ale też animacje, które pojawią się w autobusach i tramwajach warszawskich.

O tym jak zaangażować się w wolontariat można przeczytać na stronie: https://napaluchu.waw.pl/jak-pomoc/nabor-do-wolontariatu/ 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Inspiracją do przygotowania kampanii był język internetowych relacji, czerpiący z bannerów i wyskakujących okienek, na które czasami natrafiamy w sieci. Wykorzystaliśmy kod wizualny czerpiący z modnej stylistyki Y2K, a dzięki temu bliski naszej grupie docelowej. Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji więcej osób zaangażuje się w pomoc Schronisku na Paluchu – komentuje Piotr Młynek, Creative Content Lead z Saatchi & Saatchi. 

Kampanię przygotowały agencje Publicis Groupe. Saatchi & Saatchi odpowiada za koncept kreatywny, Zenith za strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii, w tym pozyskanie placementów reklamowych, za działania w social mediach – Performics, w udźwiękowieniu animacji i przygotowaniu materiałów do druku pomógł Prodigious, a LiquidThread odpowiada za zaangażowanie i współpracę z influencerami. Filtr na TikToka, dzięki któremu odbiorca może dowiedzieć się, do jakiej grupy wolontariackiej pasuje, został opracowany przez Double Espresso. Akcję wsparła również Fundacja Przyjaciele Palucha. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Czy marki mogą być altruistyczne?

Wiele marek angażuje się w działania CSR, aby zmieniać świat na lepsze… i czerpać własne korzyści. Czy zatem altruizm marek jest w ogóle możliwy i powinniśmy go wspierać?