Siostrzeństwo i braterski support, czyli nowa kampania House AW22

Siostrzeństwo, brotherhood, wsparcie ekipy – to nie puste hasła. Jesienna kampania House to opowieść o emocjach. Rzeczywistość przeplata się tu z myślami i marzeniami; to narracja na pograniczu prawdy i fantazji. WE ARE MORE jest o pokoleniu Z, ich uczuciach i problemach – z modnymi lookami w tle.
O autorze
1 min czytania 2022-10-07

Hania & Kasper fashion story 

Mocny montaż i równie mocne emocje. Tegoroczna jesienna kampania House to opowieść o parze, która przeżywa rozstanie. A może tylko kłótnię? Dwie perspektywy, dwa różne sposoby na radzenie sobie z problemami. Łączy ich jedno – hasło WE ARE MORE – które zarówno w przypadku ekipy dziewczyn, jak i teamu chłopaków pokazuje, że siła tkwi w community. Razem znaczymy więcej – nie tylko w tych dobrych momentach, ale również w tych gorszych.

„Moda to nie tylko świetne projekty, wpisywanie się w trendy, trafione produkty. Moda to przede wszystkim możliwość wyrażania siebie i swoich emocji. Jakiekolwiek one nie są. Już na etapie powstawania koncepcji kreatywnej takie samo spojrzenie na nasze video miała Julia Rogowska, z którą zrealizowaliśmy ten projekt” – tak o procesie dopracowywania idei opowiada Alicja Małejki, Koordynator ds. Marketingu.

Efektem pracy z Papaya Films jest wideo, które łączy w sobie dwa światy: ten realny i ten na pograniczu fantazji. Ten bliższy naturze i w pełni miejski. Ten, w którym o support Hani dba jej girl gang i ten, w którym Kasper ma wsparcie swoich kumpli. Ich obrazy pojawiają się zarówno w filmie, jak i na zdjęciach autorstwa Zuzy Krajewskiej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zależało mi na emocjonalnej historii, która opowiada o rozstaniu, ale też wsparciu, jakie dają nam przyjaciele. Rzeczywistość miesza się tu ze snem, tak jak bywa we wspomnieniach, które czasem zacierają się i zmieniają – dodaje reżyserka Julia Rogowska. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja House AW22 

Ilustracje grzybów, print z kwiatem, wizerunek zielonej żaby – w damskiej części kolekcji House, podobnie jak w kampanii, pojawiają się wątki fantazyjne. Uzupełnione są o mocną kratę, wyższe, sznurowane buty, ciepłe kurtki i polary, a do tego oczywiście akcesoria: niewielkie, „pluszowe” torebki, biżuteria z motywami grzybów czy poziomek, ale też mocniejsze łańcuchy czy paski do spodni. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja męska to kontrastowe colorblocki i motywy górskie w trendowym, miejskim wydaniu. Są duże kurtki, pojawia się też koszula w kratę. Dopełnieniem są basici, które dzięki swoim barwom nadają lookom wyrazistości. Dostrzegalna jest tu dowolność mieszania i możliwość szukania własnego stylu. Jak zawsze House daje przestrzeń do wyrażania siebie poprzez modę. 

Swój charakter bohaterowie podkreślają także fryzurami i make-upem. Kolorowe włosy, mocne kreski na oczach czy szczegółowy manicure nawiązujący do wzorów znajdujących się w kolekcji – to elementy, które grupa docelowa House wybiera na co dzień. 

Najnowszej kolekcji House szukaj w salonach i online.