Skandia Życie zmienia nazwę na Vienna Life

Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. od 21 października br. funkcjonuje pod nazwą Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group. Za rebranding marki odpowiedzialna jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2016-10-25

Na zlecenie firmy Skandia, agencja przygotowała koncepcję zmiany marki Spółki na Vienna Life. Opracowała model pozycjonowania i strategię komunikacji marketingowej. Zespół GoldenSubmarine zaprojektował logo Vienna Life, stworzył linię kreatywną oraz czuwał nad całą koncepcją wizualną. Agencja była odpowiedzialna m.in. za zaprojektowanie strony WWW (viennalife.pl), materiałów drukowanych (broszury, plakaty, itp.) oraz dostosowanie wizualne biur obsługi Klienta. GoldenSubmarine jest także twórcą nowego hasła marki „Ciesz się życiem”, które jest spójne z filozofią Vienna Life.

Dodatkowo agencja wspierała Skandię w planowaniu wewnętrznych działań PR-owych, informujących o zmianie, w tym w przeprowadzeniu akcji teaserowej dla pracowników oraz organizacji dla nich gry integracyjnej. 

Zmiana Skandii na Vienna Life to w naszym przekonaniu coś znacznie więcej niż nowa nazwa. To przede wszystkim nowa filozofia. Chcemy pokazać klientom, że naszym celem jest otwarty, dwustronny dialog – mówi Agnieszka Książek, dyrektor marketingu Vienna Life. Do przeprowadzenia zmiany zaprosiliśmy agencję GoldenSubmarine, ponieważ od wielu lat pokazują nam, że doskonale rozumieją nasze potrzeby i znajdują dla nich rozwiązania – dodaje. 

Przygotowanie rebrandingu dla Skandii było wieloetapowym procesem. Złożyło się na niego wiele spotkań i warsztatów z udziałem Klienta, podczas których mogliśmy doskonale zrozumieć jego podejście do zmiany – mówi Piotr Ochocki, Senior Account Manager w GoldenSubmarine. Taki rodzaj pracy zaowocował znalezieniem właściwego kierunku komunikacji marketingowej dla marki Vienna Life – dodaje. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

GoldenSubmarine współpracuje z firmą Skandia od 2013 roku. W tym czasie była odpowiedzialna za tworzenie bieżących kampanii i materiałów marketingowych, a także za koncepcję akcji CSR „Pozytywne Obroty”, która zdobyła pierwsze miejsce w konkursie im. Guntera Geyera organizowanym przez Wiener Stadtische Versicherungsverein.

Słuchaj podcastu NowyMarketing