Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Skradzione dzieci – to nie jest bajka”: Hiszpania walczy z rozdzielaniem rodzin

„Skradzione dzieci – to nie jest bajka”: Hiszpania walczy z rozdzielaniem rodzin
Władze Walencji postanowiły walczyć z rozdzielaniem biologicznych matek od dzieci. Tak powstała akcja zatytułowana „Skradzione dzieci – to nie jest bajka” i baza DNA, mająca pomóc w ponownym połączeniu rodzin.
O autorze
1 min czytania 2024-06-19

Pracownicy jednostek administracji publicznej w Walencji rozpoczęli akcję, której celem jest gromadzenie DNA dzieci. Wszystko po to, aby wykrywać proceder kradzieży najmłodszych ich biologicznym rodzinom. Sytuacja ta, choć wydaje się brzmieć jak z thrillera, jest wyjątkowo często spotykana, a w jej ograniczeniu może pomóc stworzenie specjalnej bazy danych.

Próbki DNA miałyby być pobierane zarówno od biologicznych matek, jak i od osób, które podejrzewają, że mogły paść ofiarą oddzielenia od rodziny. Tak powstała kampania pt. „Skradzione dzieci – to nie jest bajka”, w której wykorzystano porównania do takich bajek, jak „Calineczka”, „Piotruś Pan” czy „Jaś i Małgosia”. Pomysłodawcy akcji podkreślają jednak, że dramat związany z wychowaniem z dala od biologicznych rodziców nie ma w sobie nic z baśniowego świata.

W ramach kampanii powstały klipy wideo, spoty radiowe, reklamy drukowane w prasie oraz kreacje publikowane w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za działania odpowiada agencja Estimado.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: www.agenciaestimado.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Jak marki mówią o najmłodszych? Przegląd reklam z dziecięcym motywem

Sprawdź przegląd najciekawszych kampanii z udziałem dzieci, który z okazji Dnia Dziecka przygotowała Monika Olkiewicz, content creatorka w LUCKYYOU.

PS2 Weź zabawę w swoje ręce! LEGO® stworzyło Strefę Zabawy w Warszawie

Przed nami Dzień Dziecka. Aby stworzyć okazję do celebracji tego dnia w rodzinnej atmosferze, grupa LEGO wystartuje z przestrzenią łączącą kreatywne aktywności z międzypokoleniową zabawą. Po raz pierwszy w historii powstanie Strefa Zabawy LEGO, w której to dzieci zadecydują o przebiegu swojej zabawy i wraz z rodzicami poznają świat LEGO.